Ще наприкінці лютого уряд вирішив залучити великих продовольчих рітейлерів до тендерів Міноборони на постачання продуктів, таким чином відреагувавши на скандал із закупівлями, коли ціна на яйця для наших військових була у розмірі 17 грн/од.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле якщо й очікувався якийсь ажіотаж - його не сталося... для великих рітейлерів це дуже ризикована, а не прибуткова справа.
Нові "гравці" мають посилити конкуренцію, що, за ідеєю, має призвести до зниження цін і заощадити кошти Міноборони. У 2022 році на потреби оборони пішло 42,33% усіх видатків річного бюджету. Торгові мережі втратили мільярди гривень через війну, тому новий ринок виглядає великою спокусою, але з більшими ризиками. При тому, що вони мають все необхідне для постачання їжі до армії, включаючи логістику, необхідні обсяги та, звичайно ж, асортимент.
Auchan Україна повідомляє, що вони в цьому зацікавлені, проте про якісь подробиці говорити ще зарано. Fozzy Group також дізнавалися про можливість брати участь у тендерах. А ось АТБ, Varus, Novus коментувати перспективу цієї ініціативи не надто поспішають. В АТБ
Ризик великих рітейлерів полягає в тому, що Міноборони не може розписати те, куди саме поставлятиметься продукція протягом року. Це дуже непередбачено, як і цінові коливання продукції та палива.
До того ж варто готуватися до постійних перевірок протягом наступних років через бюджетні закупівлі.
Нагадаємо, ранковий ритуал під загрозою зриву: у супермаркетах продовжують зростати ціни на каву, з доступної - лише вершки та цукор
Як повідомляв "Знай.ua", дешевше купити вудку і наловити самому: супермаркети підняли ціни на свіжу рибу.
Знай.ua писав, супермаркети оновили ціни на популярні рибні консерви: що можна взяти дешевше