Чимало українців, які зараз є клієнтами великої газопостачальної компанії "Нафтогаз", продовжують ділитися скаргами. В усьому винні некоректні суми у платіжках, за якими необхідно платити за блакитне паливо.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це свідчить повідомлення незадоволеної клієнтки "Нафтогазу" у мережі Facebook, пише "Хвиля".
"Я з січня, місяця передаю свої дані, але облгаз їх не пересилає і мені нараховують по-своєму, і виставляють борг, що не існує, дзвонять, ще й на 8 березня придумали дзвонити. Ось зараз передала, якщо не перерахують, так я вже і не знаю, куди звертатись», — поскаржилася українка.
У Нафтогазі у відповіді на коментар наголосили, що за облік газу відповідають облгази, тож із цим питанням звертатися треба саме до них.
"Ви можете написати письмове звернення, прикріпити фотопідтвердження переданих показників (якщо воно є) і відправити, наприклад, рекомендованим листом або на їхню електронну пошту. У такому разі Ваш оператор ДРС буде зобов'язаний надати відповідь у письмовому вигляді та виконати перерахунок за потреби", - порадили у компанії.
Також представник газопостачальної компанії додав, що якщо оператор ГРС відмовляє перераховувати дані, то клієнту краще звернутися до НКРЕКП (Національна комісія, яка здійснює державне регулювання у сфері енергетики та комунальних послуг) із письмовою скаргою.
Нагадаємо, тариф на холодну воду: експерт розповів, як добиватися якісних послуг.
Раніше повідомлялося, що в "Нафтогазі" повідомили, що передавати свідчення лічильників потрібно по-новому: через 104.ua більше не вийде.
Також, опалювальний період на фініші: якими будуть ціни на газ у квітні.