Зі споживачами побутового газу, які самостійно передають показники лічильників, іноді, стикаються з проблемою, яку не знають, як вирішити - помилка у передачі або некоректні дані.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТим не менш, є спосіб, який допоможе виправити інформацію, щоб платіжка вийшла з правильними сумами.
Про це стало відомо завдяки повідомленню фахівців сервісу 104.ua у мережі Facebook.
Як зазначають фахівці сервісу, споживач може помітити помилку одразу, поки дані не опрацьовано оператором ГРМ. У такому разі можна передати дані повторно, але за допомогою фотографій. За добу можна перевірити, чи правильно зафіксовано показники.
В інших ситуаціях помилку можна помітити вже після обробки даних облгазом.
У такому разі радять виконати кілька кроків:
- сфотографувати лічильник з виставленою датою на фото чи тлі будь-якого носія з поточною датою;
- написати електронний лист із темою "Для коригування показань";
- у тексті вказати рахунок, додати фото лічильника окремим файлом;
- надіслати листа на електронну адресу контакт-центру вашого оператора ГРМ.
Нагадаємо, українці почали отримувати сумнівні повідомлення від газової служби: чи варто перейматись.
Раніше повідомлялося, неможливо додзвонитися до "Нафтогазу": у компанії відповіли на звинувачення та запропонували рішення.
Також, як досягти перерахунку платіжки за газ: у "Нафтогазі" розповіли, як це зробити без зайвих проблем.