Зі споживачами побутового газу, які самостійно передають показники лічильників, іноді, стикаються з проблемою, яку не знають, як вирішити - помилка у передачі або некоректні дані.

Тим не менш, є спосіб, який допоможе виправити інформацію, щоб платіжка вийшла з правильними сумами.

Про це стало відомо завдяки повідомленню фахівців сервісу 104.ua у мережі Facebook.

Лічильник газу, фото: Знай.ua
Лічильник газу, фото: Знай.ua

Як зазначають фахівці сервісу, споживач може помітити помилку одразу, поки дані не опрацьовано оператором ГРМ. У такому разі можна передати дані повторно, але за допомогою фотографій. За добу можна перевірити, чи правильно зафіксовано показники.

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня Відвикайте від опалення: українців просять зробити це до вимкнення, щоб не постраждати
Показати ще

Публікація 104.ua, скріншот: Facebook
Публікація 104.ua, скріншот: Facebook

В інших ситуаціях помилку можна помітити вже після обробки даних облгазом.

У такому разі радять виконати кілька кроків:

- сфотографувати лічильник з виставленою датою на фото чи тлі будь-якого носія з поточною датою;

- написати електронний лист із темою "Для коригування показань";

- у тексті вказати рахунок, додати фото лічильника окремим файлом;

- надіслати листа на електронну адресу контакт-центру вашого оператора ГРМ.

Нагадаємо, українці почали отримувати сумнівні повідомлення від газової служби: чи варто перейматись.

Раніше повідомлялося, неможливо додзвонитися до "Нафтогазу": у компанії відповіли на звинувачення та запропонували рішення.

Також, як досягти перерахунку платіжки за газ: у "Нафтогазі" розповіли, як це зробити без зайвих проблем.