Сфера інтернет магазинів в Україні дуже стрімко зростає. Люди досить часто стикаються з обманом та жахливим обслуговуванням цих магазинів, але не можуть захистити свої права через відсутність відповідних законів.

12 червня депутати у другому читанні ухвалили новий закон "Про захист прав споживачів". Цього разу депутати прийнялись регулювати питання діяльності інтернет-магазинів.

Інтернет-покупки
Інтернет-покупки // pixabay.com

Закон надає право контролюючим органам закривати онлайн-магазини, які приховують інформацію про товар.

Інтернет-магазин
Інтернет-магазин // pixabay.com

Популярні новини зараз
ПриватБанк готує нові тарифи: за що доведеться платити Картку заморозять навіть за легальні перекази: банки посилили правила Непридатних будуть мобілізовувати: ВЛК скасовують статуси ухилянтам, ТЦК вже чекає Дітей у школах оцінюватимуть по-новому: що зміниться
Показати ще

Суперечки до 50 тис гривень можна буде вирішувати поза судом.

Якщо порушили гарантію, не замінили продукцію, порушили умови доставки тощо, сторони зможуть вирішувати суперечку через позасудові органи – наприклад, спеціальні комісії.

Якщо комісії не вдасться вирішити питання, то покупець має право звернутись до суду.

Інтернет-магазини. Фото: Youtube
Інтернет-магазини. Фото: Youtube

Законом передбачається створення нових органів- "Союзу громадських об'єднань споживачів" та Комісії з позасудового вирішення спорів.

Вони матимуть повноваження щодо контролю за діяльністю бізнесу та притягнення їх до відповідальності, наприклад, проводити додаткові перевірки бізнесу; накладати штрафи; визначати розмір відшкодування; проводити обов'язкові навчання для підприємців.

Новий закон забороняє "нечесну торгівлю".

Інтернет-покупка. Фото: скриншот з відео
Інтернет-покупка. Фото: скриншот з відео

Якщо продавець обманює покупця та розповідає про неіснуючий виграш то продавець буде зобов'язаний повернути гроші покупцеві.

Також у законі згадують "агресивну комерційну практику":

  • складається враження, що покупець не може залишити приміщення без укладання договору;
  • якщо приходять до клієнта додому, хоч він просив цього не робити;
  • постійно пишуть та дзвонять;
  • вимагають, щоб щось заплатив;
  • створюють враження, що клієнт щось виграв, а потім переконують зробити покупку.

Проблеми можуть мати магазини, які на сайті не зазначать свою адресу та правильну назву.

Нагадаємо, роботодавцям запропонують солідні компенсації: які програми та що потрібно робити.

Раніше повідомлялося, українцям доплатять до пенсії 4 тисячі, як надбавку: обіцяють щороку збільшувати.