Клієнту заблокували картку через "підозрілий переказ".

На сайті відгуків про роботу банків Мінфін, клієнт ПриватБанку поскаржився, що через підозрілу операцію йому заблокували картку. Представник банку повідомив, що треба робити у такому випадку.

Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Карта ПриватБанку. Фото: скрін youtube

"Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутись у відділення банку, а оскільки я знаходжусь за кордоном я не маю такої можливості. Получається, щоб користуватись рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк безплатно користується моїми коштами", - написав Володимир Присяжнюк.

Представник ПриватБанку відповів, час від часу по рахунках клієнтів може бути проведена спроба операції, котра потребує додаткового підтвердження.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Пенсіонерам "навісять" новий фінансовий тягар: ніяких пільг не чекайте Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Є умова, вводять ліміт на 30 днів: що буде з тарифом на світло з 1 грудня
Показати ще

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

Саме для того, щоб Банк міг переконатись, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, необхідна операція з підтвердження. У цьому випадку, вам достатньо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.

Нагадаємо, ми писали, як українцям оформити відстрочку боргів за кредитом: не ламайте голову, за вас уже все придумали

Як повідомляв "Знай.ua", IT-мільярдер збирав гроші на ЗСУ, але допомоги ніхто так і не отримав.

Також "Знай.ua" інформував, Monobank терміново звернувся до своїх клієнтів: "Закрити пропозицію".