Клієнту заблокували картку через "підозрілий переказ".
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНа сайті відгуків про роботу банків Мінфін, клієнт ПриватБанку
"Банк придумав історію з нібито підозрілим переказом коштів і заблокував рахунок, порекомендували звернутись у відділення банку, а оскільки я знаходжусь за кордоном я не маю такої можливості. Получається, щоб користуватись рахунком, я платив роками за кожен місяць, а тепер банк безплатно користується моїми коштами",
Представник ПриватБанку відповів, час від часу по рахунках клієнтів може бути проведена спроба операції, котра потребує додаткового підтвердження.
Саме для того, щоб Банк міг переконатись, що дані ваших рахунків не потрапили до рук шахраїв, необхідна операція з підтвердження. У цьому випадку, вам достатньо звернутись в наш чат підтримки за посиланням pb.ua/chat для підтвердження вказаної операції.
Нагадаємо, ми писали, як українцям оформити відстрочку боргів за кредитом: не ламайте голову, за вас уже все придумали
Як повідомляв "Знай.ua", IT-мільярдер збирав гроші на ЗСУ, але допомоги ніхто так і не отримав.
Також "Знай.ua" інформував, Monobank терміново звернувся до своїх клієнтів: "Закрити пропозицію".