Одна з найбільших українських компаній "Укрпошта", яка здійснює доставку поштових відправлень, продовжує неприємно дивувати своїх клієнтів. Цього разу українець розповів, як його посилку намагаються доставити вже аж два місяці.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГоловна проблема в тому, що при кожному зверненні до працівників "Укрпошти" необхідно чекати 5 робочих днів, щоб заявку розглянули.
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Укрпошти" на порталі для відгуків Otzyvua.
"Відправляли 8 великих відправлень з Києва (02152) - 4 колеса та 4 мішки з особистими речами. Доставили 4 колеса та 3 мішки зі словами, що може десь в іншій машині, чи вагоні буде, то пізніше привеземо. І вже йде другий місяць, як кожен оператор говорить одне і теж - буде розглянуто, 5 днів, вам зателефонують (як на гайду, як послати клієнта).
Найцікавіше: по трекінгу мішок з речами 2 рази виїжджав і повертався, втретє виїхав і зник, а працівники кажуть, що його шукають у розподільчому центрі. Як ви його знайдете, якщо за місяць не знайшли? А потім, як мине 6 місяців, що нам скажуть: те, що було, те минулося?
Я так розумію, але "Укрпошта" знайде як зробити винним нас і не відшкодовувати шкоду (мішок оцінили в 10т). Більше ніколи в житті не скористаюсь послугами державної організації з перевезення, бо через недбалість працівників тепер треба гардероб оновлювати. А хтось ходить у нашій вишиванці та трусах", - розповів незадоволений клієнт "Укрпошти".
Нагадаємо, у відділеннях "Укрпошти" почали пропадати дорогі посилки з Китаю: "Гроші вертати не хочуть...".
Раніше повідомлялося, клієнтка "Укрпошти" поскаржилася на доставку містом у два тижні.