В Україні вже незабаром розпочне роботу нова структура – служба екстреної допомоги "112".

"112 - це загальноєвропейська частина служби екстреної допомоги, яка працює за єдиним номером. Цей проект не ілюзорний: він стає дієвим, і зараз ми готуємося до того, щоб найближчим часом його запустити", - підтвердила у своєму Facebook заступниця міністра внутрішніх справ Тетяна Ковальчук.

Вона наголосила, що проект служби створений в рамках комплексного підходу і консолідації комунальних підприємств, включає послуги Міністерства охорони здоров'я, Національної поліції і Державної служби України з надзвичайних ситуацій:

Популярні новини зараз
Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

"Це дуже амбітний проект. Ми повинні не тільки розвивати систему прийому екстрених викликів, а й надавати психологічну і консультаційну допомогу. Для цього нам потрібна розвинена технічна база, матеріальне оснащення та навички тих співробітників, які будуть надавати консультації та реагувати на ці виклики", - додала заступниця Авакова.

Слід відзначити, що таких працівників у першу чергу навчатимуть основам парамедицини: штучне дихання, зупинка кровотечі, перша допомога при переломах і накладання джгутів. Це повинні вміти і рятувальники, і копи. Тренувальний центр відкрився ще у грудні минулого року у столиці. Більше тисячі випускників пройшли необхідну підготовку та отримали відповідні сертифікати.

Крім того, за номером "112" можна подати звернення до органів виконавчої влади або ж звернення в обласну чи районну райадміністрації області. Можна поскаржитися навіть у виконавчі органи, до п’яти днів повинні дати відповідь. Якщо відповіді нема, протерміновані заяви потрапляють на стіл до мера, підключаються на допомогу інші спеціалісти. Принаймні, так було у 2017-му на Львівщині, коли тестували нову систему.

Телефонувати на лінію 112 можна у будь-який час доби і з різними проблемами. Екстренна служба підтримує різних мобільних операторів, здійснити дзвінок можна навіть тоді, коли в мобільному телефоні нема SIM-картки. Допомогу населенню диспетчери подають не тільки українською, а й польською, англійською та німецькою мовами, усі вхідні дзвінки записують.

Дивіться: 500 працівників екстрених служб пройшли навчання з домедичної допомоги

Як повідомляв портал "Знай.ua", українцям нагадали, коли правоохоронці мають право зупинити ваш автомобіль.