Серед усіх доріг в Україні минулого року найгіршим визнали відрізок траси Н11 Кривий Ріг-Миколаїв. Ентузіасти навіть зважилися на експеримент: проїхати шляхом, якого цураються комунальники та оминають водії. Хотіли перевірити, наскільки "влетить у копійку" візит на СТО після такої поїздки.

Для цього вони попередньо відправили авто на перевірку, щоб упевнитися: із ним все гаразд. Проте по поверненню з відрядження виявилося, що ремонт обійдеться у 6 тисяч гривень: шини нікуди не годилися, ходова також.

І, як запевняли автомеханіки, це ще квіточки. Складно уявити, скільки доводиться витрачати власникам машин, адже вони їдуть на роботу та відпочинок нехай не найгіршими, але точно не найкращими трасами.

Через масові ремонти почався сезон заторів і в столиці. Люди повернулися із відпусток і експерти не радять чекати послаблення ні в центрі, ні у спальних районах до кінця осені.

Популярні новини зараз
Андрій Хветкевич після "Холостячки" зі Златою Огнєвіч зрозумів, що він гей: краще гарячий колумбійський красунчик "Привітати" з Днем Незалежності: ворог може вдарити зненацька на головне українське свято з території вусатого диктатора Наталія Кличко вперше порушила мовчанку і пояснила розлучення з мером Києва Вбита горем дружина Віталія Кличка не подає виду після звістки про розлучення: чим займається Наталія
Показати ще

Якби в "Укравтодорі" більше ретельно спостерігали за тим, як міняють асфальт за кордоном, то помітили б, що у сусідній Польщі все набагато простіше. Спеціалісти можуть собі дозволити перекрити на певний час деякі магістралі, адже існують альтернативні напрямки руху.

У нас все із точністю навпаки. Це добре помітно на прикладі Кільцевої дороги у Києві. Коли там тільки почалися ремонтні роботи, водії опинилися у заручниках ситуації. З одного боку, раділи: нарешті буде нормальна дорога, а з іншого – нормальної розвилки не було.

Інженери-проектувальники неодноразово нарікали, що варто змінити підхід, адже якщо із трьох напрямків перекривають хоча б один, то для такої кількості машин, як у мегаполісі, потрібно будувати принаймні вісім об'їзних шляхів.

Звісно, ідея не нова і зовсім не складна, але для її втілення необхідно провести капітальний ремонт доріг, а не тільки латати ями. Частково слід звужувати та розширювати проїжджу частину, де у цьому з'являється потреба, створити додаткові смуги, тому що водіям часто просто немає місця для того, щоб набрати швидкість і не затримувати інших. Звідси й нові затори.

Друга проблема автолюбителів – порушення правил парковки. З появою нової системи та оплати у паркоматах все нібито повинно було покращитися, але поки на вулицях не помітно достатньо інспекторів, про яких говорив мер Києва Віталій Кличко.

Саме вони повинні виявляти та штрафувати тих, кому "закон не писаний". Але спробуй ще встанови, хто був за кермом – недобросовісний власник може змовчати, або сказати неправду,аби не отримати квитанцію на лобове скло.

Поки законопроект чекає свого часу у парламенті, а "Киїавтодор" обіцяє розширити кількість смуг до шести, водії досі скаржаться на те, що дістатися додому без перешкод і вчасно так і не виходить.

Як повідомляв портал "Знай.ua", зірка українських доріг підкорює Польщу.