Одна з найбільших європейських компаній H&M стане для українців доступнішою: в серпні у столичному торговому центрі Lavina Mall відкривається перший магазин, загальна площа якого складе 2900 квадратних метрів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це розповідає керуючий партнер венчурного фонду Hybrid Capital, громадський діяч, експерт реанімаційне Пакета Реформ Ілля Кенігштейн, передає "Обозреватель".
"H&M - це одна з найбільших торгових мереж планети, яка налічує понад 4500 торгових точок в 66 країнах світу. Відмінною рисою цієї мережі є те, що їх представники ведуть жорсткі переговори з лендлордами, не платять фіксовану ставку оренди і змушують власників за свої гроші робити дизайн та ремонт своїх магазинів під ключ", - розповів Кенігштейн.
"І ті на ці умови йдуть, тому що H&M - це магніт для покупців, які вийшовши з магазину підуть в інші, підуть на фуд-корти і в ресторани. Така сучасна реальність - подобається це комусь чи ні. Присутність H&M в торговому центрі - престижно для ТРЦ, але часом збитково з точки зору лінійного бізнес-плану. Але якщо мислити в рамках довгострокової перспективи - краще варіантів не буває", - зазначив експерт.
"Коли ви потрапляєте до їхнього магазину, перше що вас вражає - це вибір. Але справжній шок настає, коли ви дивитеся на цінник. В їх магазинах одяг дійсно дешевший, ніж в інших місцях. Творець H&M Ерлінг Перссон і згодом його син Стефан втілили в життя ідею модного і якісного одягу за прийнятні гроші. Це своєрідний фастфуд в одязі. Навіщо платити дорого, якщо можна купити H&M, бути в тренді і викинути річ через півроку", - пояснив він.
"Більшість людей світу не носить "Версаче", "Ферре", "Армані" і "Шанель". Одяг цих брендів доступна тільки найбагатшим. Парадокс в тому, що на бідні ринки першими заходять саме бренди прет-а-порте, тому що єдиний спосіб багатим виділитися серед бідних - це носити дорогий одяг і користуватися дорогими атрибутами. Величезна кількість дорогих автомобілів на вулицях наших міст - яскраве тому підтвердження. А коли на ринок приходить H&M це говорить про те, що ми почали вирівнюватися. Повільно, зі скрипом, через численні перешкоди - проте ми вповзаємо в Європу. Тому я дуже радий цій події", - підсумував експерт.
Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що американська мережа кав'ярень Starbucks незабаром може з'явитися і в Україні.