Через сканал з "Укрзалізницею", пасажирам з Івано-Франківська довелося ночувати в наметі на вокзалі у Львові.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомив на своїй сторінці у Facebook депутат Львівської міської ради і голова ГО "Варта 1" Ігор Зінкевич.
У повідомленні говориться, що потяг запізнився на 2 години, через що люди не встигли на наступний. У свою чергу "Укрзалізниця" відмовилася міняти квитки, хоча пасажири затрималися не зі своєї вини.
На наметі українці повісили таблички "Ганьба Укрзалізниці" та "Хочемо додому".
Соцмережі бурхливо відреагували на неприємну ситуацію. В коментарях люди ділилися своїми історіями."Неодноразово стикаюся з ситуацією: Львів-Київ-Львів, за два дні до відправлення, квитків тупо немає у продажу є тільки "люкси" по 1200 грн. А в день відправлення, квитків бери - не хочу! Збіг? Тут або самі залізничники барижать - "пробивають" квитки за відповідну винагороду, або залізниця тісно співпрацює з баригами-онлайн", - розповів користувач Андрій Завадський.
Крім того, компанію звинуватили у "саботажі" і "хамському відношенні до пасажирів.
Нагадаємо, що в поїзді Інтерсіті маршрутом "Львів-Київ", який повинен був їхати до столиці сталася бійка між пасажирами. Деякі люди хотіли їхати без квитків і зайняли місця тих людей, які придбали квитки. Видворити "зайців" намагалися всім вагоном: хтось криками і образами, а хтось кулаками. Про це в соціальній мережі Facebook написав львів'янин Андрій Чемес.
"Бійка поїздами Інтерсіті. Люди хотіли їхати без квитків. Розпочався самосуд. До Києва їдемо з затримкою", — йдеться в повідомленні.
У коментарях до посту люди написали, що "зайців" у цьому поїзді виявляють часто. Мовляв, допомагають їм самі ж провідники.
Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", стало відомо, що Міністерство транспорту Російської Федерації підготувало план дій на випадок припинення Україною залізничного сполучення з Росією.Також портал "Знай.uа" повідомляв про те, що пасажирські вагони "Укрзалізниці" відповідають санітарно-технічним нормам, всі скарги пасажирів, які незадоволені станом вагонів і сервісу, керівництво перевізника,схоже, послала на три букви.