Щоб зберегти хороші відносини в колективі, потрібно вміти правильно хвалити.

Від цього вміння залежить згуртованість колективу, а також хороші відносини між підлеглими і начальниками.

Наприклад, ви цілий тиждень готувалися до звіту, перелопатили безліч паперів і даних, ночами не спали, геть забули про особисте життя і йдете до директора натхненним, з надією отримати позитивну оцінку.

І якщо цього не відбувається, мотивація до роботи знижується в рази. Втрачається сенс. Перш за все, це потрібно пам'ятати начальнику. Якщо він помічає старання працівника, в подальшому він отримає ще кращий результат.

Крім того, похвала може підвищити продуктивність. Окрилений працівник зможе продати більше послуг або продуктів, ніж приречений. При цьому в подальшому він не захоче знижувати планку, а буде тільки прагнути вгору. Про таке працівника мріє кожен начальник.

За допомогою похвали і гарної оцінки роботи можна легко налагодити контакти з колегами. Успіхи по роботі своїх колег важливо помічати, щоб поліпшити атмосферу в колективі.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що іноді, щоб відчувати себе краще, людині не вистачає простих речей.