"Я неодноразово наголошував: будувати міст не можна. Основна небезпека Керченського мосту з самого початку була в тому, що порушили будівельні норми і правила. В них йдеться, що аркові мости, а це арковий міст, у сейсмічних районах, а це сейсмічний район, можна будувати лише на таких породах, як граніт або схожих, які не просідають і тримають навантаження. А у Керченській затоці напівтверді глини, насичені водою з піском. Тому й з'являються тріщини, просідання", - зазначив експерт.\За словами спеціаліста, випробування повинні були бути більш серйознішими, ніж просто проїхатись КаМАЗами.
"Це необхідно зробити, щоб побачити, наскільки зосереджене навантаження, яке впливатиме на міцність, просадку мосту".Адже вантажівки та інший транспорт - це не те навантаження, яке потрібне для випробування. Це просто "катаання".
Його доля вирішена
"У період президентства Януковича працювала у великому і дуже серйозному складі група, яка розробляла цей проект, і висновок її був точно такий: Його побудувати можна, але він не стоятиме, його експлуатувати не будуть", – розповів колишній представник України в Тристоронній контактній групі Роман Безсмертний.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Натомість розробники мосту запевняють, що врахували фактор нестійкості ґрунту в протоці. Проект готувала компанія "Інститут Гіпростроймост-Санкт-Петербург", її гендиректор працював над проектом переїзду через Кольську затоку – це найдовший міст за Полярним колом.
Дивіться: Як виглядає Кримський міст
Як раніше повідомляв "Знай.ua", голова окупаційної влади" анексованого Криму Сергій "Гоблін" Аксьонов розповів, що на дорогах після відкриття Кримського моста є проблеми з регулюванням руху.Також ми писали про те що Кримський міст ретельно охоронятимуть. 19-кілометрова магістраль, яка з'єднує окупований Крим з Краснодарським краєм, повинна мати вищий ступінь захисту, такий як у атомних станцій.