
"Я неодноразово наголошував: будувати міст не можна. Основна небезпека Керченського мосту з самого початку була в тому, що порушили будівельні норми і правила. В них йдеться, що аркові мости, а це арковий міст, у сейсмічних районах, а це сейсмічний район, можна будувати лише на таких породах, як граніт або схожих, які не просідають і тримають навантаження. А у Керченській затоці напівтверді глини, насичені водою з піском. Тому й з'являються тріщини, просідання", - зазначив експерт.

"Це необхідно зробити, щоб побачити, наскільки зосереджене навантаження, яке впливатиме на міцність, просадку мосту".Адже вантажівки та інший транспорт - це не те навантаження, яке потрібне для випробування. Це просто "катаання".
Його доля вирішена
"У період президентства Януковича працювала у великому і дуже серйозному складі група, яка розробляла цей проект, і висновок її був точно такий: Його побудувати можна, але він не стоятиме, його експлуатувати не будуть", – розповів колишній представник України в Тристоронній контактній групі Роман Безсмертний.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Натомість розробники мосту запевняють, що врахували фактор нестійкості ґрунту в протоці. Проект готувала компанія "Інститут Гіпростроймост-Санкт-Петербург", її гендиректор працював над проектом переїзду через Кольську затоку – це найдовший міст за Полярним колом.
Дивіться: Як виглядає Кримський міст
Як раніше повідомляв "Знай.ua", голова окупаційної влади" анексованого Криму Сергій "Гоблін" Аксьонов розповів, що на дорогах після відкриття Кримського моста є проблеми з регулюванням руху.Також ми писали про те що Кримський міст ретельно охоронятимуть. 19-кілометрова магістраль, яка з'єднує окупований Крим з Краснодарським краєм, повинна мати вищий ступінь захисту, такий як у атомних станцій.