З початку 2018 року дорожній фонд Укравтодору наповнюється завдяки акцизним зборам з палива. В цьому році це 50% від акцизу, в 2019 – 75%, а в 2020 – 100%. Про це повідомив виконуючий обов'язки голови Укравтодору Славомір Новак в інтерв'ю "Укрінформ".

При цьому, серйозною загрозою для фінансування "Укравтодору" Новак вважає зростаючу кількість електрокарів.

"Єдиною загрозою для наповнення дорожнього фонду можуть бути електромобілі: якщо їх кількість буде зростати, то потрібно буде шукати інші джерела наповнення фонду. Але зараз фінансування є постійним", — коментує голова "Укравтодору".

Серед альтернативних джерел доходу вже розглядаються оплати за проїзд вантажівок і штрафи за їх перевантаження. Так, до кінця року на в'їздах до Києва встановлять 6 електронних систем зважування вантажівок під час руху. Надалі ними обладнають й інші міста.

Популярні новини зараз
Гороскоп на тиждень 25 листопада – 1 грудня для всіх знаків Зодіаку: Львів обдурять, Овни витратить сили, а Водолії мають слухати себе Українцям дозволили не сплачувати за комунальні послуги: коли рахунки можна "заморозити" Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень Ціни рекордні, але буде дорожче: нерадісні прогнози для власників авто з ГБО
Показати ще

Варто відзначити, що власникам електрокарів пророкують страшне майбутнє в чергах. До 2020 року загальний попит на електромобілі призведе до серйозного дефіциту зарядних станцій для них, що породить ажіотаж і, як наслідок, черги на заправках".

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, що в Укравтодорі зізналися, де найгірші дороги України. Під час масштабної перевірки доріг в Україні були виявлені порушення на 136 об'єктах з 487 перевірених. Про це заявив виконуючий обов'язки голови Державного агентства автомобільних доріг України Славомір Новак, зазначивши при цьому, що перша масштабна перевірка будівництва і ремонту доріг в цьому році була здійснена на всіх об'єктах державних і місцевих доріг, які будувалися в минулому році.

Керівник "Укравтодору" уточнив, що виявлені дефекти на дорогах не були серйозними, це були тріщини, лущення тощо. Він зазначив, що найбільший відсоток дефектів, виявлених під час ремонтів доріг, було зафіксовано: в Донецькій, Луганській, Миколаївській областях. А найкраща ситуація по виконанню робіт: у Вінницькій, Львівській, Одеській областях.