Від пасажирів потягу № 298 Херсон-Київ міністр інфраструктури України Володимир Омелян отримав жорстке зауваження.

Листи зі скаргами на своїй сторінці в одній із соціальних мереж опублікував пасажир цього поїзда Валерій Гурковський.

За словами Гурковського, пасажири поскаржилися на відсутність кондиціонерів і вентиляції, через це кільком людям стало зле. Також пасажир зазначив, що вартість проїзду в купейних вагонах підвищилася, проте якість обслуговування стала набагато гіршою. "12 і 13 вагонах не працювала система вентиляції. У вагонах було дуже спекотно, душно", - пише Гурковський.

Він розповів, що вночі практично ніхто не спав – пасажири були змушені стояти у відкритих вікон, а одній вагітній жінці і зовсім стало зле, і провідники не надали їй медичну допомогу. "До кінця поїздки лікаря так і не знайшли для надання медичної допомоги цій жінці. У цих вагонах їде багато маленьких дітей, їм спекотно, вони всю дорогу плачуть", - додав Гурковський.

Популярні новини зараз
Червень принесе не лише тепло, а й гроші: хто отримає нову пенсію Хто заслужив на пенсію майже 10 000 грн: нова формула ПФУ наповнить вашу кишеню грошима Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що з 18 червня "Укрзалізниця" запустить послугу повноцінного харчування в деяких нічних поїздах. Пасажирів замість борщу будуть годуватимуть гаспачо, смачними обідами, натуральним чаєм та кавою. Про це повідомляє прес-служба "Укрзалізниці" в Facebook.

Нове меню з повноцінним гарячим харчуванням вводиться для пасажирів у чотирьох поїздах: №81 Київ - Ужгород, №104 Київ - Маріуполь, №7 Київ - Івано-Франківськ, №749 Київ - Івано-Франківськ. Оплатити послугу можна буде готівкою та банківською карткою.

Як повідомляв портал "Знай.uа" дивно, але від поїздок Укрзалізницею пасажири не тільки отримують негативні враження і масу обурення. Бувають і виключення. Іноді сервіс приємно дивує і все ж дає надію, що ми можемо мати гарне обслуговування у поїздах. Підтвердженням тому став пост Юрія Катихіна на сторінці в Facebook.

Пасажир розповів про провідника поїзда "Львів - Херсон", який вразив не тільки самого автора поста, а й інших користувачів своїм уважним ставленням до пасажирів. У мережі відразу прокоментували пост, зазначивши, що львівська команда провідників не тільки в його автора викликає захват.