Американські дієтологи провели експеримент, де вдалося з'ясувати, що привабливі назви впливають на наш вибір продуктів харчування. Оригінальні написи на прилавках магазинів або в ресторанах вводять нас в оману і після того, як ми бачимо звичайну моркву з назвою "Гаряча штучка" чи "Яскравий смак" не залишає нам вибору і в підсумку ми купуємо звичайний продукт з незвичайною назвою.

Страви в ресторанах і продовольство в магазинах продається на 25 відсотків краще з ефектними назвами. З одного боку, це позитивний момент, так як привабливі назви корисних для здоров'я продуктів підштовхують нас на придбання і їх вживання, таким чином ми більше витаминизируем наш організм, але є і зворотна сторона медалі. Оманливі написи є не лише на корисному продовольстві і не заплановані покупки б'ють по нашій кишені.

Інтригуючі етикетки на стравах обманюють наш погляд на їжу, наші очікування від смаку їжі. Але коли ми купуємо звичайну відварну картоплю під назвою "Вітамінна бомба", вживаючи це блюдо ми не отримуємо повного насичення і задоволення, якого очікували.

Як показують інші дослідження медиків, що нам необхідно вживати кілька овочевих і фруктових порцій на день, щоб наш організм отримував все необхідне для стабільної роботи, обман зору можна розцінювати як позитивну дію з боку маркетологів і продавців магазинів, але це так само може призвести до переїдання бо як порція "космічних брокколі" не насичує нас з космічною силою, тому ми замовляємо ще одну порцію "гарячих перчинок".

Популярні новини зараз
Абоненти збунтувалися проти "Київстар": не хочуть доплачувати за гігабайти, якими не користуються За прострочені комунальні платіжки можуть забрати половину пенсії: як ще покарають боржників Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"
Показати ще

Тому при виборі будь-якої страви або продуктів харчування потрібно включати розум і більш адекватно оцінювати ситуацію, щоб не потрапити в мережі маркетингових вивертів. Обирайте для себе відповідний раціон і ретельно дотримуйтеся індивідуального харчування. Наша пристрасть до вживання смачних продуктів сильніше нашого розуму, і тому багато людей користуються цим не завжди в інтересах споживача.

Раніше портал "Знай.ua" розповів про те, що сьогодні, цукор всюди - на кожному столі і у вигляді оброблених продуктів і солодких напоїв. Надмірне споживання цукру є фактором ризику, пов'язаними з хронічним захворюванням. Він також сприяє утворенню проблем із зубами, підвищення інсуліну в крові, ожиріння, підвищеного рівня тригліцеридів, ожиріння печінки і серцево-судинних проблем.