Прем'єр-міністр Володимир Гройсман прокоментував новину про те, що до Києва пливуть дешеві кавуни. Глава уряду наголосив про відродження річкового сполучення, проте українцям не здалося це великим досягненням.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Вперше за 14 років херсонські кавуни відправляться в столицю не автошляхами, а річковим транспортом. Це – позитивна новина, яка говорить про те, що річкове сполучення, яке, на жаль, перебуває в занепаді останніми роками, починає відроджуватися.
"Ми – країна, яка має значний потенціал у розвитку як пасажирських, так і вантажних перевезень річковим транспортом. Нещодавно я дав доручення Мініфраструктури підготувати стратегію розвитку транспортної галузі України. І розвиток річкового сполучення стане важливою її складовою", - написав на сторінці в Facebook чиновник.
Цей пост став черговим приводом розкритикувати українську владу. Користувачі просто вибухнули емоціями і затролили Гройсмана та його безмежну радість.
Користувачі мережі не зрозуміли, в чому гарна новина.
"Колись Омельченко теж параходами кавуни в Київ возив, але це мало чим помогло - все одно получив пєндаля і заспокоївся", - натякнув чиновнику Костянтин Якименко.
"Пане Гройсмане, люди памятають, як біля Херсона була залізнична гілка біля Степанівки і Чорнобаївки, нею кавуни і фрукти доставлялись не тільки в Київ, а й по всьому колишньому Союзу, навіть на північ. Так що люди вважають не дуже великим досягненням баржу", - додав Володимир Макосінський.
"Такими швидкими темпами крокує інфраструктура України", - коментують українці, а також запитують, чому ж так гарно не йдуть справи на дорогах України, де фури перевищують допустиму вагу вантажу, тим самим руйнуючи шляхи, які не ремонтують?
Інші користувачі натякнули, що прем’єр-міністру варто подумати й про більш важливі справи, аніж перевезення баштанних Дніпром.
Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", до столиці із Херсона вирушила баржа з 250 тоннами кавунів. Це перше річкове транспортування такого вантажу з 1993 року.