Один з найбільших мобільних операторів країни знову втрапив у скандал. Цього разу "Київстар" спробував підзаробити там, де це навіть теоретично неможливо.

"Київстар" полює за грошима клієнтів

Про це на своїй сторінці у Facebook розповів Руслан Горовий. Мова йшла про "Службу розшуку дітей". Як відомо, з моменту заснування цієї структури телефонний номер "116000" – був і лишається безкоштовним у всіх операторів. Всіх, окрім "Київстару":

"Менеджмент мобільних провайдерів усієї Європи розуміє, що це єдиний європейський номер по розшуку, і надає його для користування безкоштовно. Аж до сьогодні. Раптом прокинувся менеджер середньої ланки в Kyivstar. І з 1 вересня вирішили брати абонплату за користування номером - це 1500 грн. В місяць. Плюс ще 0,45 грн. за хвилину розмови", - пояснює він.

Популярні новини зараз
Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною За інтернет можна не платити: як скористатися новою послугою Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

Що робити батькам дітей, котрі зникли? Якщо немає коштів, то і звертатися, виходить що нікуди? Принципово тепер повинна платити за це сама "Служба розшуку дітей", що в принципі можна розцінювати як суттєве порушення з боку оператора. Не кажучи вже про моральний аспект цієї ситуації – заробіток на чужій біді.

"Півтори тисячі на місяць. Зубожілому провайдеру. Річ не в грошах. Річ в принципі, - підсумував Горовий.

Пізніше у "Київстар" прокоментували ситуацію:

"Київстар" у своїй діяльності дотримується вимог українського законодавства, за яким ціна договору повинна бути присутня у будь-яких господарських угодах, а оператори не можуть встановлювати тарифи на послуги нижче їх собівартості.

Однак, для соціально значущих проектів Київстар завжди робить виняток. Так, ми запропонували ВГО «Магнолія» індивідуальні умови для номеру 116000, а саме - символічну плату в 100 гривень за весь майбутній період реалізації проекту. Як і раніше, абоненти, що телефонуватимуть на цей номер, жодних коштів не сплачуватимуть.

Лист з такою пропозицією направлений нашому соціальному партнеру. Нам шкода, що сталось непорозуміння в комунікації та ВГО «Магнолія» зробила передчасні висновки щодо намірів компанії встановити комерційну ціну для користування номером. Це не так. Ми залишаємось надійним партнером ВГО, та інших некомерційних організацій у реалізації їх суспільно-важливих ініціатив", - стверджують у компанії.

Дивіться: як "Київстар" обманює людей?

Нагадаємо, українці страждають від нової афери одного з найбільших мобільних операторів країни.

Як повідомляв Знай.ua, "Укртелеком" планує підвищити тарифи для абонентів з 2019 року.

Також Знай.ua писав, мобільні оператори, використовуючи незаконні махінації, змушують простих українців платити за місячні послуги 13 разів на рік.