Співробітники українського "Радіо Столиці" виклали в мережу карту України без тимчасово окупованого Кримського півострова.

Про це повідомляють незадоволені користувачі мережі, які помітили цю помилку, пише портал "Politeka".

Відповідний знімок на своїй сторінці в Facebook опублікував відомий український журналіст Сергій Іванов.

"Радіо "Голос Столиці" т*ахнуло козу. Так чий Крим, к*рви?", – йдеться у підписі до світлини.

Нагадаємо, раніше український телеканал UA:Перший проілюстрував одну зі своїх новин картою України без окупованого Росією Криму. Карту показали в ефірі новин ввечері 16 березня. На цей факт звернула увагу журналіст Галина Плачинда та опублікувала фото на своїй сторінці в Facebook.

Популярні новини зараз

В Одесі 17-річна дівчина викинулася з вікна 5-го поверху, була в гостях

Цар-балкон у Києві довів містян до чортиків: "Квартирантам здає?"

Регіна Тодоренко здолала Ані Лорак, вік дав про себе знати: "Не дівчинка вже"

Пом'ятого Добкіна знайшли в урні у центрі Харкова

Показати ще

Офіційний сайт телеканалу поквапився вибачитися перед глядачами та визнав свою помилку. Там відзначили, що окрім Криму, на карті були й інші помилки – не відображалися назви українських міст.

Пізніше ще один відомий український телеканал засвітився у скандалі після ефіру, в ході якого показали карту України без Криму. Все сталося під час трансляції програми "Холостяк" на телеканалі СТБ.

В редакції телеканалу назвали подію — некоректне графічне зображення карти України — "прикрою технічною помилкою".

Варто зазначити, що американські журналісти осоромилися зі знанням географії. Редактор та журналіст відомого видання The New York Times Макс Фішер презентував свою колекцію географічних ляпів представників американських ЗМІ.

У добірці географічних курйозів знайшлося місце і для України. Так, телеканал CNN відзначився тим, що перемістив Україну на місце Пакистану. У цьому випадку неправильна графіка супроводжувала освітлення так званого "референдуму" на території ОРДЛО.

Як повідомляв портал "Знай.uа" Національна рада з питань телебачення і радіомовлення призначила позапланову виїзну перевірку телеканалу "Херсон+" (ТОВ "Телерадіокомпанія Херсон Плюс"). Причиною стала трансляція контенту з участю заборонених в Україні російських артистів, а саме фільми з Олегом Табаковим та Михайлом Боярським.