Мобільний оператор "Київстар" призупинив сигнал зв'зку в деяких обласятях країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідомо, що мобільне покриття оператора відсутнє в частини абонентів у Дніпропетровській, Херсонській, Запорізькій областях.
Зв'язок зник вночі. Зараз проводяться відновлювальні роботи. Коли вони завершаться не відомо. Максимум, "втішають" в Київстарі, до 18.00. Останній раз Мелітополь сидів без зв'язку "Київстар" 27 березня.
Мешканці великих міст вже змогли скористатися четвертим поколінням мобільного зв'язку 4G. 30 березня, двоє з трьох мобільних операторів Vodafone і lifecell вже запустили його у великих містах України. Київстар також планує запуск в найближчих числах (до 10 квітня).
Для підключення до 4G досить мати SIM-карту і смартфон, які здатні підтримувати 4G LTE. На даний момент в Україні лише точкове покриття в діапазоні 2600 МГц, основне покриття буде розгортатися вже в липні.
Нагадаємо, раніше дуже дивний "маркетинговий хід", чи то заради економії або з інших причин, нещодавно обрала компанія "Київстар" – всім своїм абонентам вони телефонують з іншого оператора. Про це на своїй сторінці у Facebook розповіла співробітниця ТЦ "Аврора" Юлія Лісова.
Як повідомляв портал "Знай.uа" популярний український мобільний оператор "Київстар" списав з рахунку клієнта майже 4000 гривень, коли той летів в літаку і не користувався послугами зв'язку. Про це користувач Facebook Олександр Довгопол повідомив на своїй сторінці.
"Лечу в літаку, висота 10 км. Телефон лежить у сумці. Тут приходить смс:" Ласкаво просимо в роумінгу в літаках!
Стандартні тарифи: вихідні дзвінки 150 грн/хв, за вхідні дзвінки 150 грн/хв., вихідні СМС 15 грн, GPRS 20 грн за 50 КБ", - розповів він. За словами чоловіка, потім почали оновлюватися месенджери та засвітився значок EDGE.
"Запідозривши, чим це пахне, він тут же вирубив телефон, але не допомогло: після прильоту виявив на рахунку мінус 3800 гривень! Чи варто говорити, що я про таку послугу навіть не чув, не те що не замовляв", - розповів Олександр.
У підсумку після трьох тижнів тяганини з усім колл-центром в "Київстарі" відмовилися повертати чоловікові гроші, заявивши, що вони були списані коректно.
Компанія "Київстар" відреагувала на дану проблему та пояснили, що саме відбувалося:
"Причиной сложностей со связью в Запорожской области стало масштабное повреждение магистрального кабеля. В ночь с 1 на 2 апреля злоумышленники повредили инфраструктуру сети одновременно на 7-ми участках. Специалисты компании незамедлительно выехали к точкам повреждений и в течение нескольких часов устранили повреждения. Для этого пришлось заменить 135 метров поврежденного кабеля, были задействованы 4 передвижных лаборатории. К сожалению, случаи хищения и повреждения инфраструктуры связи приобретают угрожающий характер. Так, по данным ассоциации ТЕЛАС в 2017 году на территории Запорожской области зафиксировано более 3 тысяч случаев воровства и вандализма телеком-оборудования, которые задели всех операторов связи. О всех таких случаях уведомляются органы охраны правопорядка. Мы готовы оказывать всяческую помощь Национальной полиции, чтобы совместно бороться с теми, кто ради собственной наживы ставит под угрозу целостность телеком-инфраструктуры страны и право людей на стабильную связь"