Хоча в Україні погано налагоджена система для таких учасників дорожнього руху як велосипедистів, проте і для них є певні правила та обов’язки. Українцям розповіли про зміни до ПДР та права і обов'язки кермувальників.

Згідно чинного законодавства, до велосипедистів висувають жорсткі вимоги та посилюють штрафи, пише Авто.Інформатор.

Що заборонено:

-керувати велосипедом з несправним гальмом і / або звуковим сигналом, а в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості - з вимкненим ліхтарем (фарою) чи без світлоповертачів;

-рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд облаштовано велосипедну доріжку;

Популярні новини зараз
Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати ДПС вже готова списати ваші гроші: кому готуватись до примусового стягнення Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу
Показати ще

-рухатися по тротуарах і пішохідних доріжках (крім дітей до 7 років на дитячих велосипедах під наглядом дорослих);

-під час руху триматися за інший транспортний засіб;

-їздити, не тримаючись за руль, та знімати ноги з педалей (підніжок);

-перевозити пасажирів на велосипеді (за винятком дітей до 7 років, які перевозяться на додатковому сидінні, обладнаному надійно закріпленими підніжками);

-буксирування велосипедів;

-буксирування причепа, не передбаченого для експлуатації з велосипедом.

Штрафи

-Якщо велосипедист їздить напідпитку, в такому разі йому загрожує штраф у розмірі 136 гривень.

-За створення аварійно ситуації – стягнуть приблизно стільки ж – 170 гривень, або ж громадські роботи терміном від 20 до 40 годин.

-Непокора велосипедистами правил дорожнього руху тягне за собою накладення штрафу в розмірі 5 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, тобто 85 гривень.

Дивіться: вимоги власників євроблях до влади

Як повідомляв раніше портал "Знай.ua", 11 липня власники автомобілів на єврономерах провели спільний мітинг в урядовому кварталі, перекривши при цьому центральну частину столиці.

Наразі вже відомо, що автовласники вимагали європейського законодавства у сфері митного та податкового права, як у більшості цивілізованих країн.

Відомий український блогер Кирил Данильченко відзначив, що влада повина дослухатись до думки протестувальників, а не й надалі не звертати увагу на масштабну проблему нелегалізованих автомобілів на українських дорогах.