Пасажири поскаржилися на нав'язливий сервіс "Укрзалізниці" - мовляв, рано вранці у поїздах твориться суще свавілля.

Про випадок порушення правил перевезення користувачі мережі повідали на сторінці "Громадський контроль Укрзалізниці" у Facebook.

Все сталося 27 серпня о 4:40 ранку в швидкому поїзді №190 Генічеськ - Дніпро. За словами незадоволеного пасажира, поїзд мав прибути на кінцеву станцію о 5:41, проте це не завадило провідниці почати будити людей за годину до призначеного часу.

"Наше купе цей заклик ігнорує, і через хвилин 15 провідник йде на "новий захід" зі стуком у двері купе (спасибі, що хоч купе ключем відкривати не стала) і повторним вже адресним закликом "Друге купе, прокидаємося". Ігноруємо знову, але сон вже остаточно зіпсований", - розповів турист.

Під час висадки у Дніпрі чоловік вирішив звернутися зі скаргою до начальниці поїзда, з якою в результаті у нього відбувся дуже "змістовний" діалог:

Популярні новини зараз

Топ найвідвертіших образів Ані Сєдокової, яким позаздрить навіть Світлана Лобода: "Мої помідори"

Українку вбили в Польщі дорогою на роботу: труп пролежав всю ніч, дочка в паніці

Настя Каменських на відпочинку з Потапом прийняла дивну позу: "П'ятачок замість носа і рука двометрова"

Переможниця "Євробачення" Кончіта Вурст змила весь макіяж і перетворилася на гарячого хлопчину: мужності додалося вмить

Показати ще

"- Нас Ваш провідник для чогось будив аж за годину до прибуття, хоча, відповідно до Правил перевезення, він це повинен робити за 30 хвилин.

- Молодий чоловік, у нашому поїзді пасажирів будять після відправлення із Синельниково (відправлення з Синельниково о 4.20), адже потім санітарна зона, і ми закриваємо туалети.

- Нам не потрібні ваші туалети о пів на п'яту ночі, ми хочемо спати, адже нам ще цілий день працювати. Кому вони потрібні - там є список санітарних зон із часом - пасажир сам розрахує.

- Як це Вам не потрібні туалети, пасажир має вранці піти туди вмитися і почистити зуби.

- Де це написано, що пасажир зобов'язаний користуватися санвузлом?

- Тобто?"

Після цього клієнт УЗ остаточно втратив інтерес у розмові й попросив у начальниці поїзда книгу скарг. На що остання запропонувала йому свої вибачення і попросила не дзвонити на гарячу лінію.

"І тут у розмову включається провідник, який нас позбавив досвітнього сну. Розмова була з нею явно недоброзичливою, вона з піною у рота розповідала, як нам стукала у купе, що вранці вела себе тихо і що як це ми не користуємося туалетом вранці. А про гарячу лінію взагалі висловила вкрай гнівно: - Вам що, легше стане, якщо Ви зателефонуйте на цю гарячу лінію, думаєте щось від цього зміниться? На залізниці вже 70 років розруха і думаєте Ваш дзвінок щось змінить?" - підсумував пасажир.

Раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв, які небезпеки приховує поїздка в електричці.