Прихильники так званої "ЛНР" розгорнули масштабну пропагандистську кампанію – схожу на ту, яку розпочали в 2014-му.

Про це йдеться на сторінці спільноти "Східна Правозахисна Група" у Facebook.

За даними аналітиків, пропаганада ведеться за кількома напрямками, а саме:

недопущення припинення бойових дій;

не прийняття України;

Популярні новини зараз
Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Астролог побачив у травні "лихо" для України
Показати ще

розпалювання ідеологічної і політичної ворожнечі;

інтеграцію в Російську Федерацію.

На підтвердження цього факту, автори додають кілька фото, котрі яскраво ілюструють ситуацію. Зробили їх, до слова, в період з квітня по травень 2018 року на території Луганська.

Фото: Лунганськ, 2018 рік

"Дані інформаційні кампанії проводяться регулярно, їх основна мета - прищепити жителям непідконтрольної території Луганської області, неприязнь, ненависть, ворожнечу до України. А також, подібна ідеологічна обробка дозволяє "ЛНР", більш активно залучати жителів ОРЛО до бойових дій проти України", - йдеться в коментарі до знімків.

Пропаганда у соцмережах та на білбордах: як це працює?

Соціальні мережі, в яких спілкуються мешканці окупованого Луганська, можна розцінювати як своєрідний зріз громадської думки. Якщо раніше луганчани активно висловлювали своє невдоволення рівнем зарплат, діяльністю влади "республіки", комендантською годиною, відсутністю води, бензину або ліків, то після святкування 9 травня повідомлення користувачів соціальних мереж змінилися. І не дивно – тут пропаганда також зробила свою справу.

Часто – методом "фінансового заохочення", або нав'язуванням думки на тих самих мітингах.

Зовнішня реклама може багато що сказати про стан справ на окупованих територіях. Терористи як і раніше намагаються за допомогою пропагандистських плакатів вселити впевненість у завтрашньому дні, показати "роботу над покращенням економічного стану", запевнити у надійності своїх "військових підрозділів".

Реклами малих та середніх підприємств майже немає, проте популярними вважаються оголошення про відкриття бізнесу чи торгівлю з Росією.

Часто зустрічаються плакати автобусних перевізників, головними напрямками яких являється також Росія чи анексований Крим.

Дивіться: Божевільна пропаганда терористичного телебачення в "ДНР" і "ЛНР"

Як повідомляв портал "Знай.ua", в Одесі поліцейські затримали автомобіль BMW із забороненою радянською символікою і червоним прапором.