Українська компанія "Мотор Січ", яка виробляє авіаційні двигуни, зокрема, для вертольотів, прокоментувала претензії американської газети The Washington Post Times, яка випустила матеріал про те, що українські авіадвигуни поставляються в Китай.

Публікація інформації про постачання українських двигунів для китайських навчально-бойових літаків JL-10 є "лобіюванням інтересів російських виробників", йдеться в повідомленні підприємства "Мотор Січ".

"Тільки сліпий не побачить за всім піднятим галасом лобіювання інтересів російських виробників... Такі методи мають всі ознаки недобросовісної конкуренції", — сказано в заяві компанії.

Також підкреслюється, що якщо підприємство зупинить продаж двигунів та іншої військової техніки Пекіну, тоді аналогічні двигуни АІ-222 Китаю поставить Росія.

Популярні новини зараз
Пенсіонерів змусять повернути частину виплат державі Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть "Допекли за 4 години": українці, які оплатили послуги "Київстар", залишаються без зв'язку Українців попередили про три місяці без пенсії: у кого будуть проблеми з ПФУ
Показати ще

Через російську агресію "Мотор Січ" позбулася традиційного ринку для збуту своєї продукції у Росії, і тому була змушена докласти зусиль для розширення своїх позицій на альтернативних ринках, у тому числі ринку Китаю.

У компанії також заявили про неприпустимість маніпуляцій і тиску на "Мотор Січ", "на догоду військово-промислового комплексу Росії". "Хто б що не говорив, Китай для України — стратегічний партнер", — додали на запорізькому підприємстві.

"Трудовий колектив підприємства виступає проти маніпуляцій і тиску на догоду ВПК Росії, і вимагає від української влади захистити інтереси вітчизняного виробника", − підсумували в компанії.

Нагадаємо, Шевченківський районний суд Києва 20 квітня 2018 повністю задовольнив клопотання Служби безпеки України (СБУ) і наклав арешт на 56% акцій ПАТ "Мотор Січ", що належать китайським інвесторам.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вертольоти із запорізькими двигунами Мотор Січ встановили 12 світових рекордів. Випробування проходили на вертодромі українського підприємства на вертольоті Мі-8МТВ з новими двигунами ТВ3-117ВМА-СБМ1В серії 3.

Також "Знай.uа" писав, вік українських літаків не повинен перевищувати 20 років. Все, що старше - на звалище. Таку гучну заяву після численних скандалів із затримками рейсів і аварійними посадками повз злітну смугу зробив міністр інфраструктури Володимир Омелян.