Аудитори оцінили вартість української ГТС

Аудиторська компанія Ernst&Young оцінила основні кошти компанії "Укртрансгаз". За їх підрахунками вартість коштів становить 327,9 млрд грн.

Цю інформацію повідомив Олексій Хабатюк, заступник керівника департаменту енергоефективності "Нафтогазу".

"ТЮВ (Тимошенко Юлія Володимирівна. - Ред.) майже вгадала. Тільки з валютою помилилася", - сказано в підписі до запису.

Відомо, що раніше політик заявляв про те, що ГТС України коштує 300 млрд євро.

Документ, яким основний акціонер "Укртрансгазу" - НАК "Нафтогаз України" затвердив аудиторську оцінку, датований 12 квітня.

Як відомо, в зазначену суму увійшли активи компанії, які знаходяться на тимчасово непідконтрольної території і складають близько 12,3 млрд грн.

"Укртрансгаз", 100% якого належать НАК "Нафтогаз України", що експлуатує систему магістральних газопроводів і 12 підземних сховищ газу країни загальною місткістю 31 млрд кубів.

ТЮВ майже вгадала. Тільки з валютою помилилась ;)

Posted by Oleksii Khabatiuk on Wednesday, 18 April 2018
Як повідомляв раніше портал "Знай.uа", чи збереже Україна статус ексклюзивного транзитера російського газу в Європу чи принесе свою унікальну газотранспортну систему загальною протяжністю понад 283 тис. кілометрів в жертву геополітичним амбіціям США, залежить від української влади. Про це заявив Віктор Медведчук, лідер Громадського руху «Український вибір – Право народу», пише «Сьогодні».

На думку політика, багато європейців, як і українці, перебувають у полоні «газових» міфів.

Також портал повідомляв про те, що Андрій Міллер, глава "Газпрому", заявив, що потік транзит російського газу через Україну скоротиться в 10 разів після запуску газопроводів "Північний потік-2" і Турецький потік.

Міллер заявив, що у нього в планах транспортування через українську ГТС близько 10-15 мільярдів кубометрів газу, тоді як у 2017 році цей обсяг становив 93 мільярда кубометрів.

Крім того, нагадаємо, що в Росії визнали, що, незважаючи на всі свої заяви, не зможуть обійтися без української газотранспортної системи при імпорті блакитного палива в Європу.

Колишній депутат російської Держдуми Сергій Марков заявив, що його країна потребує використання української газотранспортної системи, щоб імпортувати пальне в країни Євросоюзу.