Спеціалісти компанії MyndPlay, яка займається розробкою нейрокомп'ютерних інтерфейсів, з'ясували, що шопінг може приносити більше задоволення, ніж секс.

До такого висновку науковці дійшли, коли проаналізували гамма-ритм, який генерував мозок учасників дослідження, повідомляєє New York Post.

Вчені пояснили, що людей, які роблять покупки, можна розділити на дві категорії. Перша група – так звані натхненні покупці, вони купують речі, щоб підкреслити індивідуальність. Інші ж займаються шопінгом, щоб бути модними чи відповідати своєму оточенню.

Виявилося, що мозкові гамма-ритми "натхнених покупців" в 84% випадків показують ту ж картину, що спостерігається у людей, які займаються сексом або в переможців змагань.

Видання зазначає, що шопінг може приносити навіть більше задоволення, ніж секс, проте більшість людей з другої групи швидко втомлюються і відчувають емоційне виснаження.

Популярні новини зараз
"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються Тарифний "сюрприз" для мешканців багатоповерхівок: травневі платіжки заберуть ще більше грошей Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги
Показати ще

Як повідомляв портал "Знай.ua", вчені пояснили жіночу любов до шопінгу.