Багатьох українців хвилює, як будівництво Кримського моста через Керченську протоку в Маріуполь і Бердянськ вплине на судноплавство України, адже окупанти заявили, що через установки конструкцій через судноплавну частину порядок проходу протоки в серпні буде максимально обмежений.

Детальніше про це написав відомий журналіст Андрій Клименко: "Я б не поров гарячку. Через протоку дійсно йдуть сотні судів на/з Маріполь - Бердянськ. Приблизно 500 за півроку, тобто 70-80 в місяць в один кінець. Все це на 99% не українські пароплави, а грецькі, турецькі, італійські та ін. Йдуть вони в наші азовські порти в баласті, щоб взяти там різні види металопродукції, зерна тощо. На експорт. Але крім них через протоку йдуть в 10 разів більше російських пароплавів в/з Ростова, Азова, Таганрога, Темрюка - в Туреччину, країни Середземномор'я, на рейдову перевалку та ін..
Зауважимо, що технологічних обмежень по глибині, осаді, ширині і довжині міст ніби як не створює".

Експерт підсумував, що українське судноплавство з теоретичних і технологічних причин постраждати через Кримський міста не повинно, а якщо і з'являться якісь обмеження - то це буде політика, але вже точно не технології.



Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" писав про те, що український блогер вважає будівництво Керченського моста фікцією: це суперечить законам фізики.

Популярні новини зараз
Подорожчання до 90%: споживачам анонсували "сюрпризи" рахунках за комуналку Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає
Показати ще