Вже неодноразово "Нова пошта" фігурувала в історіях із сумним фіналом – подекуди спливало "мовне питання", скандальні заяви "("АТО – не Україна"), зникнення посилок.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяАле найбільше наробив галасу "злив" найбільшої бази даних клієнтів перевізника. Днями співробітники кіберполіції повідомили: винним у цьому Харківський районний суд визнав одного із колишніх співробітників компанії. Його спіймали якраз під час спроби перепродати засекречену інформацію.
38-річного чоловіка звинувачують за по ст ч.2 ст.361 та ч.2 ст.361-2 (злам комп'ютерних мереж і незаконний збут інформації з обмеженим доступом), йому загрожує покарання у вигляді позбавлення волі терміном на три роки.
Насправді все почалося ще у 2016-му, але роками факти злочинних махінаціях так і не вдавалося довести. Екс-оператор одного із відділень "Нової пошти" отримав доступ до клієнтської бази, а після звільнення вирішив її вигідно позбутися. Використовував для доступу логін та пароль іншого співробітника, а свої оголошення відкрито розміщував "ВКонтакте" та "Однокласниках".
Компанія заяву копів підтвердила, запевнивши, що нібито завжди "йшла назустріч поліції". Але потім заперечили, що скріни, викладені у мережі, фейкові.
В Московському районному суді Харкова знаходяться документи, котрі якраз доводять справжність публікацій та отримання пароля співробітника відділу регіональних продажів Сєвєродонецька Луганської області. З особистого ноутбуку підозрюваний заходив в зону дії Wi-Fi компанії і отримав дані про корпоративних клієнтів компанії (на ці дані у нього було замовлення), а потім пересилав замовнику та отримував гроші на карту.
Як бути нинішнім клієнтам перевізника, невідомо. Адже особу цих так званих "замовників" правоохоронці поки що не встановили. А перейматися підстав чимало: в базі були не тільки номери телефонів, а й інформація із паспортів відвідувачів, котру в подальшому могли використовувати на власний розсуд.
Дивіться: Як "Нова пошта" обкрадає людей
Як повідомляв портал "Знай.ua", один з клієнтів "Нової пошти" поділився у соцмережі сумним досвідом співпраці з цією компанією. Він відправив посилку накладеним платежем, а отримувач-шахрай забрав її, заплативши лише за пересилку.