Необережність з продукцією в супермаркеті, яка спричинила за собою псування, не обов'язково повинна бути сплаченою

Про це повідомляють "Вести".

Перш ніж платити на касі за розбиту пляшку вина, потрібно перевірити, чи є бортики на вітрині для стійкості товару. Якщо вони відсутні – вина лежить на співробітниках закладу.

Крім цього, мерчендайзери повинні розставляти продукцію за такими нормами: відстань між стелажами повинна становити не менше 1,4 метра.

Популярні новини зараз
Хліб, молоко, м'ясо та навіть яйця: в Україну несеться різке подорожчання на важливі продукти "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Якщо збільшується площа, за нею повинен послідувати і проміжок:

  • 1,4 м — при торговій площі до 100 м.²;
  • 1,6 м — при торговій площі від 100 до 150 м.²;
  • 2 м — при торговій площі від 150 до 400 м.²;
  • 2,5 м — при торговою площею від 400 м.².

Якщо підскочив охоронець, не можна дати йому вас залякувати, хапати за руки, виривати сумку і лізти в неї за грошима.

За зіпсований товар може змусити заплатити виключно суд. На місці це робити необов'язково.

Кращим рішенням буде попросити у персоналу супермаркету книгу скарг, де можна детально описати ситуацію. Ймовірно, на даному етапі адміністрація та охорона стримають свій запал. Вони не люблять судових розглядів.


Відео: що робити при псуванні товару в супермаркеті


Якщо вищеперелічена дія на них ніяк не вплинула, потрібно запропонувати вирішити дане питання в суді, а також пригрозити подачею скарги в державні органи по захисту прав споживачів.

Як повідомляв портал "Знай.uа", супермаркети не мають права вимагати від покупців виконання деяких дій.