За кілька тисяч світлових років від Землі вчені виявили зірку, яка загнала їх в тупик. І воно не дивно, адже вчені ніколи не бачили, аби нейтронна зоря так швидко обертається. Про це незвичайне явище пише група астрофізиків в The Astrophysical Journal.

Як відзначається, знаходиться зірка за 4400 світлових років від Землі. Окрім цього, раніше вчені не фіксували гамма-випромінювання від неї, але тепер воно з'явилося.

Підкреслюється, що пульсар PSR J0952-0607 обертається зі швидкістю 707 оборотів в секунду. Щоб уявити таку швидкість обертання, вчені пропонують наступні методи: якщо його габарити - 20 км в діаметрі, то точка на екваторі буде рухатися зі швидкістю приблизно 44 500 км / с, тобто майже 18% від швидкості світла.

Нагадаємо, пульсарами називаються нейтронні зірки з магнітним полем, яке нахилене до осі обертання. Вони бувають такі: радіопульсари, оптичними пульсарами, рентген-пульсарами і / або гамма-пульсарами. Перший гамма-пульсар виявили тільки в 2015-му.

Громадський транспорт подорожчає для всіх, окрім пенсіонерів: скільки доведеться платити з 1 травня Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Один день – 1 гривня: "Київстар" підказав як користуватися послугами майже задарма Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин

Нагадаємо, що вчені розкрили секрет довгого і щасливого життя: все починається з посмішки.

Як повідомляв Знай.uа, Нібіру надіслала на Землю гінця: новонароджений слонорил-мутант передрік війну і кінець світу, фото.

Також Знай.uа писав, прибульці з Нібіру почали діяти: знищення землян почнеться з хвилини на хвилину, відео.