За кілька тисяч світлових років від Землі вчені виявили зірку, яка загнала їх в тупик. І воно не дивно, адже вчені ніколи не бачили, аби нейтронна зоря так швидко обертається. Про це незвичайне явище пише група астрофізиків в The Astrophysical Journal.

Як відзначається, знаходиться зірка за 4400 світлових років від Землі. Окрім цього, раніше вчені не фіксували гамма-випромінювання від неї, але тепер воно з'явилося.

Підкреслюється, що пульсар PSR J0952-0607 обертається зі швидкістю 707 оборотів в секунду. Щоб уявити таку швидкість обертання, вчені пропонують наступні методи: якщо його габарити - 20 км в діаметрі, то точка на екваторі буде рухатися зі швидкістю приблизно 44 500 км / с, тобто майже 18% від швидкості світла.

Нагадаємо, пульсарами називаються нейтронні зірки з магнітним полем, яке нахилене до осі обертання. Вони бувають такі: радіопульсари, оптичними пульсарами, рентген-пульсарами і / або гамма-пульсарами. Перший гамма-пульсар виявили тільки в 2015-му.

Катя Осадча засумувала через маленького сина від Юрія Горбунова: "Так швидко росте"

Військовий призов в Україні скасовувати не будуть, але змінять термін служби: заява Міноборони

В Італії загинула матуся двох дітей з України: знайшли неживою на підлозі і підозрюють її колишнього

На 22-му році життя загинула зірка "Гри престолів", цілий рік бився з хворобою

Нагадаємо, що вчені розкрили секрет довгого і щасливого життя: все починається з посмішки.

Як повідомляв Знай.uа, Нібіру надіслала на Землю гінця: новонароджений слонорил-мутант передрік війну і кінець світу, фото.

Також Знай.uа писав, прибульці з Нібіру почали діяти: знищення землян почнеться з хвилини на хвилину, відео.