На острові Бачан в Індонезії знайшли найбільшу в світі бджолу. Раніше вчені припускали, що цей вид комах вимер. Останній раз велетенську бджолу Воллеса або Megachile pluto бачили в природі в 1981 році.

За розміром комаха приблизно розміром з великий палець чоловіка. Деяким з них, до того ж, дісталися ще й величезні щелепи. Розмах крил такої бджоли теж вражає - близько 6 сантиметрів.

Щелепу використовують самки для того, щоб збирати матеріали і будувати гнізда. Ці комахи живуть на стовбурах дерев, "запаюючи" своє житло деревною смолою.

Бджолу побачив дослідник Фонду дикої природи Клей Болт, який брав участь у науковій експедиції. Цікаво, що вона назвав бджолу "бульдогом".

Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Платіжки за травень не порадують: постачальник газу підвищив тариф Українцям кардинально змінять правила оплати комуналки: до чого готуватись Чому в СРСР будували 5- та 9-поверхівки - ви навіть не здогадуєтеся, у чому "секрет"

"Це було абсолютно захоплююче — бачити "літаючого бульдога", в існуванні якого ми взагалі не були впевнені", - розповів Болт.

Загалом вченим вдалося знайти шість особин даного виду. Комах занесели до Міжнародної Червоної книги.

Раніше повідомлялося, що група вчених з Південноафриканського національного інституту біорізноманіття натрапила на новий неймовірний вид тарантулів з м'яким великим рогом на спині.

Вчені виявили новий вид павуків в лісах центральної Анголи. Павуки селяться в норах в піску, серед пучків трави. Як повідомляється в журналі African Invertebrates, у них на спині є довгий м'який виріст, але навіщо він потрібен, поки неясно.

Дослідники з'ясували, що новий вид належить до роду Ceratogyrus – рогаті павуки-бабуїни. Своє відкриття вони описали в статті в журналі African Invertebrates.

Він отримав назву Ceratogyrus attonitifer. Відмінна риса нового виду – велика рогоподобная опуклість на спині. Гарпактиринові, або павуки-бабуїни, являють собою підродину павуків-птахоїдів. Вони ендеміки Африки.

Нагадаємо, вчені вперше показали на відео процес зародження життя.

Раніше Знай.uа повідомляв, названо найкращий вітамін для жінок.

Також Знай.uа писав, глибоководні риби викидаються на береги Японії, вчені схвильовані.