На офіційній сторінці Посольства України в Сполучених Штатах Америки було опубліковано повідомлення, в якому було описано підтвердження статусу надійного партнера США в галузі дослідження космосу з боку України.
Читайте Знай в Google News!
Як доказ був згаданий черговий запуск ракети-носія "Антарес". Над цим проектом вже кілька років триває робота українськими та американськими космічними підприємствами. Володимир Єльченко, який виступає послом України в США, був запрошений відвідати запуск на космодромі під назвою "Уоллопс", що розташовується в штаті Вірджинія.
Пандемія COVID - 19 і обмеження міжнародних поїздок стали додатковими викликами для підготовки ракети до запуску, який відбувається завжди на території Сполучених Штатів Америки. Тому в квітні Посольством і була надана допомога американської компанії "Нортроп Грумман" для організації окремого спеціального рейсу для команди українських фахівців космічних підприємств.

Без їх участі запустити "Антарес" за графіком було б неможливо, так як головна конструкція першого ступеня розроблена конструкторським бюро "Південне" і виготовляється на "Південному машинобудівному заводі імені Макарова". Ця конструкція виводить ракету на орбіту.
Завдяки ракеті-носію "Антарес" модуль "Сігнус" до Міжнародної космічної станції (МКС) був в черговий раз доставлений важливий вантаж.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, в мозку космонавтів виявили дивні зміни: що відбувається з людиною поза Землею.

Як повідомляв "Знай.ua", телескоп Hubble NASA зняв дивовижну "Туманність метелика": фото

Знай.ua писав, викорінити расизм з космосу? У NASA вирішили розібратися з образливими назвами, ось що вийшло.

"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну