Apple підтвердила, що Apple Pay запуститься в трьох нових країнах, серед яких і Україна. Про це повідомив генеральний директор компанії Тім Кук під час звіту про прибуток за другий квартал 2018 року.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяГлава компанії підтвердив, що платіжний сервіс з'явиться в найближчі кілька місяців в Норвегії, Польщі та Україні. А також зазначив, що кількість активних користувачів Apple Pay зросла в два рази за останній рік, а кількість трансакцій збільшилася втричі.
Директор Apple також додав, що категорія товарів "інше" у другому кварталі 2018 року досягла прибутку майже в 4 млрд доларів, сюди входять такі продукти, як AirPods, Apple Watch, HomePod, Beats, iPod Touch, Apple TV і деякі інші продукти. Разом вони принесли компанії 3,96 млрд доларів, це на 38% більше, ніж за аналогічний період минулого року, а число проданих носяться товарів від Apple зросла на 50%.
Нагадаємо, що за останнім часом Apple сильно вклалася в новинний формат. Не так давно компанія навіть купити великих агрегатор Texture для інтеграції його в Apple News.
Нещодавно стало відомо, що компанія хоче купити Condé Nast, що володіє The New Yorker, Vanity Fair, Vogue і іншими світовими виданнями. Про це повідомило The Guardian.
Правда, яких-небудь деталей угоди не розголошується. Apple може купити або якусь частину видавництва, або його цілком.
В The New York Post вирішили дізнатися деякі подробиці, і, як виявилося, що "Condé Nast не продається". У всякому разі, про це заявив глава компанії.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.
Шанувальники Xiaomi в своїй більшості впевнені, що їх смартфони найкращі в світі. Нібито за якістю вони перевершують Apple, Galaxy, і будь-якого іншого конкурента, а за свої гаджети виробник просить скромну суму, і віддає практично за собівартістю. Але фахівці в мобільній техніці стверджують, що головною причиною популярності Xiaomi є агресивна піар-кампанія бренду.