У 2003 році Microsoft купила студію Rare і частина її проектів. А тепер ми можемо твердо сказати, що зроблено це було не даремно: у рамках Е3 2018 компанія анонсувала Battletoads.

Трейлер старої гри в новому вигляді:

Однак зазначимо, що натяки на повернення легендарної жаби з'являлися набагато раніше. Так, Філ Спенсер під час однієї з презентацій в 2015 році одягнув майку з логотипом бойових жаб.

Тепер же всі сумніви розвіяні: Battletoads вийде в 2019 році. У ній буде мультиплеер на трьох гравців, в тому числі з розділеним екраном. Гра підтримує дозвіл 4K на Xbox One X. А про все інше ми дізнаємося з часом.

Популярні новини зараз
"Відрізати два міста, прикриваючись миром": відомий екстрасенс визначив плани росії на травень 2024 У коханні чекають справжні випробування: яким знакам зодіаку краще забути про стосунки Комунальники "наплювали" на мораторій: встановили незаконні тарифи та змушували переплачувати Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило
Показати ще

Оригінальна Battletoads вийшла в 1991 році, а найсвіжіша з частин серії з'явилася в 1994м тільки на аркадних автоматах. Так що повернення довелося чекати двадцять п'ять років.

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.