"Капітан, у нас мертва мавпа!" Перший сюжетний ролик пригоди Beyond Good & Evil 2 був видовищним, але новий трейлер легко заткнув його за пояс. Глобальні катастрофи, запаморочливі польоти, а у фіналі — поява Нефрит. Ми вже не говоримо про Пейдж, який тепер трудиться коках на кораблі.

Самий цікавий трейлер гри:

Гравцям випаде роль капітана космічного корабля в далекій галактиці. Грати можна як поодинці, так і в кооперативі з друзями. Розробники Beyond Good and Evil 2 теж вдаються до сторонньої допомоги: програма Space Monkey дозволяє всім гравцям вносити власний вклад у створення світу. В цьому процесі взяв участь навіть актор Джозеф Гордон-Левітт ("Третя планета від Сонця").

Саму гру покажуть пресі за закритими дверима. Чекаємо звітів.

Популярні новини зараз
Перевірятимуть щомісяця: отримувачів соцвиплат візьмуть на контроль - про що змусять звітувати Бідні, але не настільки: чому пенсіонерам все частіше почали відмовляти у соцвиплатах Пенсіонери витрачають тисячі гривень: пільги, про які мало хто знає "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруються не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.