Роль соціальних мереж в нашому житті зростає. Економіка уваги виявилася неймовірно прибутковим бізнесом. Різні новинні сайти і агенти впливу вступають в сутичку за увагу користувача. Соціальні мережі в свою чергу направляють масу зусиль, для того, що б користувач проводив у них як можна більше часу. З майданчиків для альтернативних дискусій Facebook поступово перетворюється в аналог традиційного телебачення, на якому музику замовляє той, у кого товстіший гаманець. Як повідомляє портал Известия, для відновлення репутації соціальна мережа збирається ввести функцію фейк-контролю.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ публікаціях зі стрічки новин з'явиться спеціальна кнопка. Натиснувши на неї, користувач дізнається додаткову інформацію про ЗМІ, що підготувало матеріал. Функція допоможе зрозуміти, як видання здобуло інформацію. В майбутньому, Facebook почне ділитися інформацією про співробітників ЗМІ і його власників. Представники Facebook пояснили, що функція поки знаходиться в режимі бета-тестування. Соцмережа вибрала кілька видань, які беруть участь в експерименті. Відомо, що в список потрапили AP і Vox.
13 листопада Guardian написав про журналістів, які допомагають Facebook боротися з фейковими новинами. Вони поскаржилися, що їх працю використовували для піару соціальної мережі, а боротьба з фейками ні до чого не привела. У грудні 2016 року в Facebook оголосили про співпрацю з найбільшими інформаційними агентствами та компаніями, які допоможуть соцмережі відсортувати фейковий контент і поставити на нього спеціальну позначку. Серед учасників – Associated Press, Snopes, ABC News, PolitiFact і FactCheck.org. У травні 2017 року журналісти Guardian перевірили результат спільної роботи Facebook і ЗМІ і з'ясували, що і без того спірне маркування не завжди працює коректно.
Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про танці з роботами