Компанія Facebook, яка могла передати особисті дані користувачів мінімум 60 найбільшим виробниками смартфонів, вирішила припинити дію партнерської угоди з Huawei, що відкриває доступ до даних користувачів мережі.

Неназвані представники Facebook заявили виданню, що угода, за якою могли бути передані особисті дані, було укладено з Huawei в 2010 році і справді досі, порушуючи нинішні закони і правила.

Аналогічні домовленості залишаються в силі з китайськими Lenovo, Oppo і TCL.

Відзначається, що виробники смартфонів отримали доступ до даних не тільки користувачів соцмережі, але і їх друзів, причому без згоди останніх.

Популярні новини зараз
Гороскоп на п'ятницю 22 листопада для всіх знаків Зодіаку: день для змін та простих радостей Масштабне березневе підвищення пенсій: 2300 отримають не всі Штрафи за дрова: українцям підказали, як уникнути покарання за деревину на своєму подвір'ї Пенсіонери також отримають свою "тисячу" на карту: кому адресовано надбавку
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерт в сфері кібербезпеки фірми Asterix Пітер Хенвей запевняє, що прослуховувати смартфони можна з допомогою активації спеціальних слів‐тригерів. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ.

Відомо, що більшість додатків запитують доступ до мікрофону пристрою. Запис і обробка даних часто відбувається після проголошення слів-тригерів. Наприклад: "Привіт, Siri" і "Окей, Google". Хенвей вважає, що подібні механізми можуть працювати і в інших додатках.

Фахівець припустив, що Facebook або Instagram також можуть використовувати безліч слів-тригерів, які аналізують мова власника смартфона.

Журналіст видання перевірив цю теорію. Протягом п'яти днів він вимовляв слова, які могли б стати "зачіпкою" для шпигунського механізму. У підсумку спрацювали його фрази про навчання і покупки дешевих сорочок. У стрічці новин стала з'являтися реклама різних навчальних закладів і недорогий одягу.

Тим не менше, експерт фірми Хенвей Asterix припустив, що отримані дані компанії не продають рекламодавцю, а обробляють їх самостійно. Він висловив упевненість, що інформація використовується в основному для таргетування реклами, а не для передачі спецслужбам.