Нещодавно закінчилася прес-конференція Bethesda у рамках виставки Е3 2018. Компанія не тільки показала вже анонсовані ігри на зразок Rage 2 і Fallout 76, але і представила два нових проекти від команди Тодда Говарда — Starfield і The Elder Scrolls VI. Але про все по порядку.

Оффициальный (повний) трейлер гри:

Що стосується нової частини Fallout 76, підтвердилася сама хвилююча інформація — нова рольова гра Bethesda Game Studios дійсно орієнтована на мультиплеер і вимагає постійного підключення до мережі. Однак, як запевняє Тодд Говард, її проходження все одно можна завершити поодинці, хоч це і важче, ніж в компанії вірних друзів.

Презентація гри на E3-конференції:

Популярні новини зараз
Заплатите за троюрідну тітку, яку ніколи не бачили: на українців хочуть повісити борги померлих родичів Субсидії вам не бачити: що не враховують українці, звертаючись по допомогу Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Показати ще

Всього в Fallout 76 шість повністю незалежних регіонів, кожен з яких відрізняється архітектурою, а також набором монстрів і додаткових завдань.

Смерть у грі не означає безповоротну загибель персонажа або навіть втрату досвіду. Хоч Fallout 76 частково і орієнтований на виживання в Пустки, розробники не хочуть обтяжувати користувачів страхом кожного шереху в найближчих кущах, а навіть навпаки — спонукати їх досліджувати світ у пошуках захоплюючих подорожей.

Важливою частиною проекту стануть розширені можливості будівництва з Fallout 4. По-перше, заснувати поселення тепер можна в будь-якій точці на карті. По-друге, після цього ж місто можна перенести в будь-яке інше місце. А ще на карті знаходиться кілька точок для запуску ядерної ракети. Щоб запустити боєголовку належить знайти коди запуску, а далі вже справа техніки.

Fallout 76 виходить 14 листопада на PS4, Xbox One і РС. До релізу пройде тестування проекту на всіх платформах.

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.