Творчий керівник вийшла в квітні God of War Кору Барлог в рамках передує Gamescom конференції розробників Devcom розповів, що при виборі міфології для переосмислення серії команда екшену порівну розділена між двома популярними варіантами, і навіть показав другий з них, який, відповідно, не потрапив в гру.

Половина співробітників хотіла відправити Кратоса і його сина в Скандинавію, а інша — в Єгипет. Обговорення почалося приблизно тоді ж, коли вийшла God of War: Ascension, — в 2013 році. Барлогу довелося самому приймати остаточне рішення. Як ми вже знаємо, він вирішив дослідити північ Європи. і дуже не даремно. Гра користується величезною популярністю навіть через півроку після виходу. Навіть Sony не очікував таких продажів, а гра продовжує бити рекорди.

При цьому багато співробітників Sony Santa Monica довгий час опиралися бажанням творчого керівника забезпечити Кратоса нащадком, а при розробці багато тестери тільки і скаржилися на відхід від витоків і повне невідповідність спадщини серії. Їм не подобалося те, що колишній бог війни став хлопчиком на побігеньках у Фреї, а також його кардинально змінювався характер, однак гравці остаточно закрили це питання.

Популярні новини зараз
Такої катастрофи українці не бачили 230 років: що відбувається з народжуваністю на фоні війни Пенсіонерам дадуть знижку на продукти 20%: що потрібно взяти в магазин Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто
Показати ще

Однак, як показала практика, з непопулярних рішень іноді виростають самі дивовижні твори. Барлог був твердо впевнений у своїх творчих рішеннях, що потягло за собою створення хіта, який став у США самої быстропродаваемой грою в історії PlayStation.

Нагадаємо, що молодий чоловік тричі за рік зламав головну комп'ютерну мережу Apple, скачав 90Гб конфіденційної інформації і отримав доступ до рахунків клієнтів. Свої дії він пояснив бажанням працювати в Apple.

Як повідомляв раніше Знай.uа, компанія Xiaomi продовжує посилено розширювати свій асортимент різних пристроїв для дому. На краудфандингової майданчику Xiaomi Youpin з'явився досить несподіваний продукт, хоча від цієї компанії завжди можна чекати чого завгодно.

Також Знай.uа писав про те, що за останні роки компанія Google випустила дуже багато різних сервісів для спілкування, однак всі вони, чесно кажучи, виявилися невдалими.