Британець Джайлз Годдард починав з маленької студії Argonaut Software, яка проектувала чіп співпроцесора Super FX для картриджів Super Nintendo Entertainment System (SNES), але у 18 років переїхав до Японії, щоб працювати з Сігеру Міямото і його командою над Star Fox, Super Mario 64 і 1080 Snowboarding.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Судячи з опису Джайлза, Nintendo 90-х років аж ніяк не компанія мрії. “Я був наче в школі або армії. Ви приходите в 8:30 ранку, дзвінок лунає в 8:45 ранку - пора починати роботу. Все регламентовано. Ти працюєш до 11 години ночі, потім йдеш додому й спиш кілька годин. І ми відмовлялися це робити. В кінці [розробки] Star Fox, коли ми працювали дійсно дуже багато, ми думали, що нами користуються. Ми не відчували себе 19-річними дітьми, які працюють з Міямото", - описав трудову діяльність в Nintendo Джайлз Годдард.
За його словами, це справжня фабрика з виробництва ігор, такий клінічний випадок жорсткої роботи. І його вражає, що при цьому розробники випускають такі творчі проекти, як The Legend of Zelda і Super Mario.
“Ви йдете туди, бачите ці білі, клінічні кабінки, чуєте дзвінок на обід і додому. Те, як у них виходить створювати що-небудь творче, за гранню мого розуміння, але вони це роблять", - сказав Джайлз.
Можна подумати, що ситуація покращилася з часом, але, за словами Годдарда, який і після того часу працював з Nintendo (брав участь у створенні Steel Diver і Tank Troopers, завантажуваних ігор для Nintendo 3DS), сьогодні мало що змінилося.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що експерти з мобільної техніки впевнені, що агресивна піар-кампанія Xiaomi здатна зомбувати покупців. При цьому основною приманкою служить співвідношення ціни і якості гаджетів.