Китайська влада готуэ законопроект, спрямований на заборону продажу та використання двигунів внутрішнього згоряння, повідомляє Bloomberg. Повний перехід повинен зайняти у країни близько 20 років. Очікується, що Великобританія, Франція і низка інших держав так само приєднаються протягом цього періоду до подібної стратегії.

Заява китайського керівництва викликала ажіотаж на місцевому ринку, акції виробників електрокарів і комплектуючих для них різко пішли в гору. До цього часу у Китаю будуть всі шанси стати світовим лідером ринку. Американська консалтингова фірма AlixPartners прогнозує, що до 2020 року країна буде володіти двома третинами світових виробничих потужностей літій-іонних акумуляторів, а половина електрокарів у світібуде вироблятися в Китаї.

Після заяви міністра промисловості та інформатизації КНР Гуобина, акції найбільшого китайського виробника електрокарів BYD на гонконгській біржі зросли на 7,2%. Акції державного концерну BAIC піднялися в ціні на 2,9%, а акції виробника літій-іонних акумуляторів Guoxuan High-Tech Co. зросли на 5,3% в Шеньчжені. Новина торкнулася навіть австралійських виробників літію. Акції Galaxy Resources зросли на 6,8%, а Orocobre — на 3,4%.

Китай вже займає лідируюче місце в світі за кількістю проданих електромобілів. У 2016 році в країні було продано 507 000 електрокарів. На ринку лідирує BYD — з січня по липень 2017 року компанія продала 46 855 електромобілів і гібридів. BAIC здійснила постачання 36 084 електрокарів. Хоча скорочення державних субсидій знизило темпи зростання продажів електромобілів у Китаї, аналітики очікують, що до 2020 року в країні буде продаватися вже 2 млн електромобілів щорічно.

Популярні новини зараз
"Продам місце в черзі": чоловіки штурмують ТЦК, воєнкоми не справляються Безкоштовний проїзд для всіх: українцям скасують плату за комунальний транспорт Українським родинам виплатять 10800 грн: як подати заявку Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло
Показати ще

За словами Гуобина, такий крок значно покращить стан навколишнього середовища в Китаї і зробить колосальний вплив на зростання автомобільного ринку. Китай — друга за величиною економіка в світі з найбільшим автомобільним ринком — припинить випуск машин з ДВС не раніше, ніж через 23 роки.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв про нові батареї, винайдені в Китаї