Позашляховик Lada 4x4 наступного покоління буде побудований на платформі альянсу Renault-Nissan. Про це заявив президент "Автовазу" Ніколя Мор, повідомляє ТАСС.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяНовий позашляховик отримає модульну платформу під назвою CMF-B LS. Вона є сучасним розвитком знаменитої "логановській" архітектури B0, яка тепер може бути адаптована під установку сучасної електроніки та обладнання.
Версія LS – Low Specifications – означає "спрощену специфікацію", підготовлену для бюджетних моделей. Згодом, це ж шасі добереться до наступних поколінь "Логана" і "Дастера".
"В даний час ми вивчаємо зміни, які можуть знадобитися в платформу альянсу – коли і якщо ми приймемо рішення по використанню такої платформи", – заявив Мор.
Як уточнює ТАСС з посиланням на документи "Автовазу", до літа цього року в "Рено" повинні закінчити "техніко-економічне обґрунтування" необхідності використання платформи Renault-Nissan на нову Lada 4х4, а також остаточно затвердити концепцію майбутньої моделі.
За попередньою інформацією, наступна Lada 4х4 може отримати 1,8-літровий двигун потужністю 122 кінські сили і нову коробку передач. Очікується, що новинка з'явиться раніше 2019 року. Машина буде випускатися паралельно з моделлю поточного покоління, яка може затриматися на конвеєрі аж до 2021 року.
Нагадаємо, кабріолет ВАЗ-2108 – рідкісна модель, проте її все ж можна іноді зустріти.
Однак мало хто знає, що існував ще й спортивний родстер Лада на агрегатах вісімки. Причому, створили його британці.
Стильний автомобіль розробила британська компанія Cipher в 80-х і спочатку він був задньопривідним і не мав нічого спільного з ВАЗ. Однак на творця авто Тоні Стівенса вийшли представники міністерства автопромисловості СРСР і запропонували переробити Cipher під радянські агрегати.
Так британський родстер став передньопривідним і отримав начинку від ВАЗ-2108. Під капотом прописався 1,3-літровий двигун. Під назвою Lada Cipher Sports його показали в 1989 році.
Родстер Lada Cipher Sports планували випускати в Литві, але розвал СРСР змусив переглянути плани. На потужностях ВАЗа виробництво моделі так і не змогли налагодити.
Тоні Стівенс намагався розвивати проект Cipher своїми силами і навіть створив купе, але успіху так і не досяг. Тепер він займається електромобілями.
Як повідомляв портал "Знай.uа", ніколи не користуйтеся сумнівними лайфхаками так званих народних майстрів, адже ваша машина із залізного коня перетвориться на купу металобрухту. У наступній статті ми зібрали добірку фотографій з жахливим ремонтом авто, після якого машину простіше викинути на металолом, ніж полагодити.