Доповнена реальність (AR) стає новим ринком реклами завдяки платформам Apple ARKit або Google ARCore. Компанія IronSource анонсувала запуск першої в світі AR-реклами в додатках.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися“Хорошою ігровою рекламою на сьогоднішній день є не банери, намальовані дизайнером, а поєднання даних і передових технологій для отримання досвіду, який зможе зацікавити як і сам додаток, - пояснює глава IronSource Ден Грінберг.
Реклама розробляється і проводиться на студії компанії Playworks Studio, підрозділі, який використовує геймдизайн для рекламного контенту, який не буде мати вигляд звичайної набридливої реклами. Ден розповів, що розробники додатків доповненої реальності не в змозі створювати внутрішньоігрової рекламу, тому саме їх компанія отримує замовлення від творців. У команді студії є програмісти, дизайнери, аніматори і датологи.
Сама по собі реклама буде незвичайною: перед користувачем з'являються персонажі міні-ігри в AR, в яких потрібно потрапляти файерболами, після чого йому пропонують встановити цю гру. Компанія впевнена, що якщо зробити таку рекламу якісно, це може піти на користь самого додатка.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що Tesla так і не вийшла в плюс.