В рамках презентації Microsoft на Е3 2018 компанія Square Enix представила новий трейлер пригодницького бойовика Shadow of the Tomb Raider, всім відомо про Лару Крофт.

Подивіться один із найбільш цікавих трейлерів виставки:

Shadow of the Tomb Raider — це вже третя частина перевыпущенной культової серії Tomb Raider. І завершення трилогії теж обіцяє бути похмурим. Судячи по трейлеру, Лару чекає немало складних випробувань, хоча так і повинно бути в пригодницькій грі.

Вийде гра 14 вересня на PC, PS4 і Xbox One.

Популярні новини зараз
Українці ломляться у ТЦК перед ухваленням нового закону про мобілізацію: але добровольцями "майже не пахне" Чергуватимуть представники ТЦК: де українцям тепер можуть вручити повістку Тіна Кароль пішла у відрив без одягу та зі склянкою: "Я зцілюю себе" Стосується всіх пенсіонерів: ПФУ поділився важливою інструкцією
Показати ще

Нагадаємо, що компанія Sony презентувала новий продукт –Tetris Effect. Даний проект керівництво назвало честь дослідження співробітників Гарвардського університету, під час якого вчені виявили дивний ефект: активні гравці в тетріс починають бачити фігури з гри в реальному житті. Про це повідомляють ЗМІ.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що за останній час ігрове співтовариство неодноразово критикувало Valve за непрозору політику щодо ігор з суперечливим контентом. У більшості випадків компанія зверталася до незалежних студій і вимагала вилучити з ігор конкретні елементи, найчастіше еротичні, або дуже жорстокі проекти.

При цьому правила майданчики, що стосуються відвертого контенту, були написані дуже розпливчасто, завдяки чому Valve могла застосовувати інструменти контролю по відношенню до одних розробникам і не звертати увагу на інших.

Також в офіційному блозі Steam співробітники компанії повідомили, що відтепер концентруватимуться не на регулюванню, а на розробці інструментів, які допоможуть гравцям автоматично фільтрувати небажаний контент.

Співробітник Valve Ерік Джонсон пояснив, що всі питання з приводу суперечливого контенту в Steam вирішують звичайні люди, які також можуть помилятися. Іноді вони, як і користувачі, розходяться в думках з приводу тих чи інших ігор.

Боротьба Valve за "чистоту" контенту призвела до розбіжностей і плутанини серед ігрового співтовариства, співробітників Valve і її ділових партнерів. В результаті працівники компанії прийшли до висновку, що їх рішення в будь-якому випадку будуть викликати невдоволення у якоїсь групи людей, а нововведення сподобаються чималій кількості людей.