Представники студії Obsidian поділилися деталями розробки гри Fallout: New Vegas, яка вийшла в 2010 році. Спочатку проект мав називатися Fallout: Sin City (Місто Гріхів), а однією з головних фішок повинен був стати вибір раси гравця при створенні свого героя.

Автори гри планували впровадити три раси для гравця. Розробники хотіли запропонувати гравцеві бути людиною, гулем або супермутантом, проте із-за особливостей движка гри довелося відмовитися від цієї затії.

Причина проста: для всіх трьох рас необхідно було промальовувати всі зброї і деталі гри, а це зайняло б дуже багато часу.

Популярні новини зараз
Штрафів від ТЦК стане значно більше: ухилянтів "задушать" грошима Відстежує геолокації та збирає дані: у мережі розкрили нюанси програми "Резерв+" Велике місто може опинитися в напівоточенні: українцям загрожують серйозні бомбардування "Попереду кривава осінь": командир ЗСУ порадив українцям готуватись до найгіршого
Показати ще

До того ж, компанія вважала, що New Vegas буде швидше величезним розширенням гри Fallout 3.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що роботи незабаром витіснять учитилей.