Представники студії Obsidian поділилися деталями розробки гри Fallout: New Vegas, яка вийшла в 2010 році. Спочатку проект мав називатися Fallout: Sin City (Місто Гріхів), а однією з головних фішок повинен був стати вибір раси гравця при створенні свого героя.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Автори гри планували впровадити три раси для гравця. Розробники хотіли запропонувати гравцеві бути людиною, гулем або супермутантом, проте із-за особливостей движка гри довелося відмовитися від цієї затії.
Причина проста: для всіх трьох рас необхідно було промальовувати всі зброї і деталі гри, а це зайняло б дуже багато часу.
До того ж, компанія вважала, що New Vegas буде швидше величезним розширенням гри Fallout 3.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що роботи незабаром витіснять учитилей.