Величезний екран, встановлений у знаменному цирку Picadilly Circus в Лондоні, буде спостерігати за людьми і автомобілями для відображення цільової реклами.

Екран з роздільною здатністю 790 квадратних метрів може виробляти 281 трильйон різних кольорів від 11 мільйонів пікселів, розташованих на відстані 8 міліметрів один від одного. Компанія Landsec, яка володіє екраном, каже, що у неї є технологія розпізнавання, на яку впливають люди і речі навколо неї, дозволяючи рекламі краще орієнтуватися на місцевих глядачів.

Рекомендуємо оцінити якість нового рекламного щита:

Landsec вважає, що приховані камери будуть аналізувати марку, модель і колір автомобілів, які рухаються, а також вік, стать і навіть настрій пішоходів, щоб налаштувати рекламу для місцевої аудиторії.

Популярні новини зараз
Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки "Земля затремтить під ногами": ясновидець Герман побачив точний рік перемоги України Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що гени стануть джерелом доходів для кожного.