Величезний екран, встановлений у знаменному цирку Picadilly Circus в Лондоні, буде спостерігати за людьми і автомобілями для відображення цільової реклами.

Екран з роздільною здатністю 790 квадратних метрів може виробляти 281 трильйон різних кольорів від 11 мільйонів пікселів, розташованих на відстані 8 міліметрів один від одного. Компанія Landsec, яка володіє екраном, каже, що у неї є технологія розпізнавання, на яку впливають люди і речі навколо неї, дозволяючи рекламі краще орієнтуватися на місцевих глядачів.

Рекомендуємо оцінити якість нового рекламного щита:

Landsec вважає, що приховані камери будуть аналізувати марку, модель і колір автомобілів, які рухаються, а також вік, стать і навіть настрій пішоходів, щоб налаштувати рекламу для місцевої аудиторії.

Популярні новини зараз
Росія почала оснащувати шахеди ракетами: українцям пояснили нову небезпеку Один клік і грошей немає: ПриватБанк попередив про нову загрозу Виплати малозабезпеченим: яку допомогу можна отримати в грудні Українців попередили про масові перевірки: додому нагрянуть соцслужби
Показати ще

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що гени стануть джерелом доходів для кожного.