У вівторок, 12 вересня, компанія Apple представила нові та оновлені пристрої. Під час презентації Apple багато глядачів з України помітили, що рекламний ролик Apple Watch знятий на київському вокзалі, а знімала його відома київська студія.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяОднак локація - не єдине, чим проявила себе Україна: команда одеського стартапу Looksery, який зараз є підрозділом Snap Inc. розробила так звані "лінзи" чи "маски" для нових смартфонів Apple.
Роботу доповненої реальності на кількох "масках" Snapchat продемонстрував під час презентації старший віце-президент Apple Крейг Федеріго.
"Масками" називають динамічні 3D-фільтри, які можна накладати на відео. Вони стали дуже популярними серед користувачів месенджера Snapchat. Про запуск цієї функції компанія оголосила у вересні 2015 року. Саме тоді стало відомо про покупку компанією одеського стартапу Looksery.
Українська команда колишнього Looksery займається розробкою таких "масок" і зараз. Пропонуємо вам поглянути на результат їхньої роботи:
Як повідомляв портал "Знай.ua", американська компанія Snapchat купила одеський стартап Looksery за 150 млн доларів.