У вівторок, 12 вересня, компанія Apple представила нові та оновлені пристрої. Під час презентації Apple багато глядачів з України помітили, що рекламний ролик Apple Watch знятий на київському вокзалі, а знімала його відома київська студія.

Однак локація - не єдине, чим проявила себе Україна: команда одеського стартапу Looksery, який зараз є підрозділом Snap Inc. розробила так звані "лінзи" чи "маски" для нових смартфонів Apple.

Роботу доповненої реальності на кількох "масках" Snapchat продемонстрував під час презентації старший віце-президент Apple Крейг Федеріго.

"Масками" називають динамічні 3D-фільтри, які можна накладати на відео. Вони стали дуже популярними серед користувачів месенджера Snapchat. Про запуск цієї функції компанія оголосила у вересні 2015 року. Саме тоді стало відомо про покупку компанією одеського стартапу Looksery.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати
Показати ще

Українська команда колишнього Looksery займається розробкою таких "масок" і зараз. Пропонуємо вам поглянути на результат їхньої роботи:

Як повідомляв портал "Знай.ua", американська компанія Snapchat купила одеський стартап Looksery за 150 млн доларів.