Доповнена і віртуальна реальність прокладають шлях у харчову промисловість.

Незважаючи на все ще високу вартість технології, її потенціалом можуть скористатися власники ресторанів, шеф-кухарі і любителі домашньої кухні. Одним з найбільш відчутних переваг віртуальної реальності (VR) є використання технології для послідовного і всебічного навчання персоналу.

Сучасний процес передачі навичок працівникам громадського харчування вимагає багато часу і коштів. VR, з іншого боку, дозволяє занурити новачка в деталізований цифровий світ, де можна безпечно моделювати найбільш поширені робочі ситуації та виконувати вправи, від приготування страв і варіння кави до обслуговування натовпів покупців в годину-пік.

Популярні новини зараз
Штрафи та пеня: використання чужої картки "вилізе боком" українцям Нові тарифи залишать без заощаджень: як зміняться платіжки за вивіз сміття Коли пролунає останній дзвоник в українських школах: названо дати Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати
Показати ще

Компанії відкривають віртуальні бари на висоті пташиного польоту, дозволяють клієнтам пірнати за рибою і морепродуктами на морське дно в окулярах VR, використовують голографічні зображення, щоб розповісти про історію та технології створення коньяку або сиру. Є і більш екстремальні задумки - наприклад, дати можливість відвідувачам ресторану випробувати унікальний досвід: є одне блюдо, а очима сприймати зовсім інше.

Доповнена реальність (AR) може стати містком між споживачем, продуктом і контентом продукту. Можливість отримання додаткової інформації, візуальних стимулів і взаємодії дають виробникам реальний шанс поєднати і цифровий світи так, що перехід між ними буде непомітний. Навівши смартфон на продукти, куплені в супермаркеті, можна буде отримати не тільки інформацію про харчової цінності, країні походження та термін придатності, але і рецепт їх приготування.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що віртуальна реальність почала вбивати.