У США провели незвичайний тест всесезонних шин. Експерти Американської автомобільної асоціації ААА зайнялися тестуванням різних за ціною всесезонних шин. У порівнянні брали участь бюджетні і дорогі моделі, а також нові і б/у.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВиявилося, що всі без виключення моделі об'єднувало одна якість – великий гальмівний шлях на мокрому дорожньому покритті. Спеціаліст вдалося з'ясувати, що принципової різниці в цьому питанні між дорогими і дешевими покришками немає.
Серед тестованих автомобілів був пікап Ford F-150, у якого з всесезонними покришками збільшився гальмівний шлях на 44%, а у седана Toyota Camry – на 42%. Останній на швидкості 96 км/год перетинав середню точку зупинки з випробовуваними шинами на швидкості 63 км/год, Форд – на 60 км/ч. Таким чином їх гальмівний шлях збільшився на 26,5% і 26,2 м, а ось показник керованості знизився на 33% і 22% відповідно.
За результатами проведеного тестування покришок Американська автомобільна асоціація резюмувала, що з всесезонними шинами автомобілі на вологій дорозі зупиняються довше, а дорогі моделі шин не мають істотних переваг перед бюджетними. Тобто переплата за них не вмотивована.
Як повідомляв портал "Знай. ua" подивившись правді в очі, можна впевнено сказати – не так багато українців можуть собі дозволити придбати новеньке авто. Найчастіше обирають старі – і дешевше, і кілька років ще поїздить точно. Втім, дуже часто продавці намагаються обдурити довірливих клієнтів і підсунути їм "корито" замість машин.
Вважається, що середньостатистичний легковий автомобіль проїжджає в рік близько 20-30 тисяч кілометрів: саме на такий показник потрібно орієнтуватися. В більшу або меншу сторону коливання можуть бути, але незначні. Іншими словами, якщо ви вибираєте, наприклад, трирічну машину, на її одометрі цілком логічно будуть виглядати 60-90 тисяч кілометрів.