Незважаючи на всю чисельну та технічну перевагу російських повітряних сил, українські пілоти продовжують неухильно захищати своє небо. Український льотчик позивним "Sabre" розповів, як це – пілотувати по небу, завдавати ударів по ворогові, а після як ні в чому не бувало ходити вулицею та дивитися по ТБ результати своїх атак.

На початку війни українська авіація, де на службі залишилися старі, але надійні МіГ-29 та Су-27, зіткнулася з труднощами – російські винищувачі були сучаснішими та краще озброєні.

За словами Sabre, спочатку було важко – російські літаки літали хаотично, не дотримуючись чіткої тактики, але принаймні така поведінка дала шанс українським пілотам вижити.

Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube
Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube

"Літаки противника просто залітали і робили хаос: працювала РЕБ, вони нічого не бачили, ми нічого не бачили, ми відстрілювали свої ракети, вони відстрілювали свої. Не говоритиму, які помилки вони робили, але це рятувало нам життя. Траплялося, що у повітрі 2 наших літака, а росіян 13. Але ми все одно вплутувалися в повітряні бої, щоб не дати вільно прориватися та завдавати ударів”

Популярні новини зараз
Літа залишилось зовсім мало: українцям варто готуватись до похолодання Головне за 21 вересня: українців не пустять до Європи, Ощадбанк візьме більше грошей, а з ВЛК не треба поспішати В Україні "заморожують" виплати на 3 роки: як зміниться реальний розмір пенсій та зарплат В українців почнуть вилучати машини для армії: хто під загрозою
Показати ще

Зараз, незважаючи на всі труднощі та нерівні умови, "Sabre" та його команда продовжують боротьбу за своє небо, виконуючи місії на межі своїх можливостей та демонструючи високий професіоналізм та силу духу.

"Були історії, які я завдавав удару по певних позиціях, повертався на свій аеродром базування, сідав вечеряти і включав телевізор. А по всіх каналах говорилося, що вразили певний командний пункт. І ось я їв вареники, дивився, як там після мене все красиво вибухало і ще друзям писав, мовляв, ось такі плюси авіації "

Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube
Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube

Ще однією значущою подією став бомбовий удар по Роботиному, де "Sabre" та його команда знищили багато ворожої техніки та особового складу.

"Один мій друг із Сил спеціальних операцій був саме в цих краях на землі і розповідав: «Там після тебе досі русаки валяються, ніхто їх так і не забрав», – розповідає "Sabre".

Про майбутній прихід F-16 в українську авіацію "Sabre" висловлює оптимізм:

"F-16 – це літак, на який можна повісити багато різноманітного озброєння. Побачимо, що саме нам дадуть партнери, звичайно, хотілося б далекобійних ракет".

Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube
Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube

Він також каже, що незважаючи на жарти про армію рф, вони не недооцінюють супротивника.

"Ворожі літаки називаємо «пєтухами» – так з перших днів повелося. Але не дивіться на слово «пєтух». Не можна недооцінювати ворога. Підготовка російських пілотів поки що досить висока, літають вони інтенсивно. Для виконання сьогоднішніх завдань супротивник підготовлений, на жаль, достатньо."

Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube
Пілот СУ-27 / фото: скриншот Youtube

Sabre також розповів про свою мрію і сказав, чому його робота для нього найкраща у світі:

"Я мрію, що у нас буде більше озброєння, а я зможу робити більше вильотів саме на знищення цілей. Я готовий вилітати на бойові завдання не один, не два, не тричі на день, а скільки буде потрібно – і не тільки я, а й мої колеги-льотчики.

"Чому льотчик винищувача – найкраща робота у світі? Вранці завдаєш удару по противнику, а ввечері зі своєю дружиною гуляєш містом. Це, звичайно, певною мірою жарт. Але насправді є проміжок часу, коли ти вже виконав бойове завдання, повертаєшся на аеродром – і це пряма насолода, просто летіти на втіху. Це те, що мені дуже подобається, а ще й приносить певну користь державі."

Нагадаємо, кохання змусило пілота розгорнути літак — все змінив один дзвінок.

Раніше ми писали про те, що жінка подала до суду на коханого, бо запізнилася на літак

Крім того, Знай.ua повідомляв, з коро оцінку 4,9 ставитимуть пілотам повітряного таксі: що ми про це знаємо