Несподіваним та вкрай палким виявилося питання подовження оренди одному зі столичних забудовників, винесене під час засідання постійної комісії Київради з питань містобудування, архітектури та землекористування. Протистояння мешканців, тріщина на платформі метро та дворічна "блокада" руху – це лише частина фактів з історії будівництва нового ТРЦ на Оболоні, якого і стосувалися виниклі обурення. Подробиці дізнавалися Знай.ua.

В історії забудовника: тітушки та тріщина на станції метро

Перед початком засідання голова комісії озвучив додаткове питання, яке мало бути внесене до порядку денного. Стосувалося воно подовження оренди ТОВ "Елітон ЛТД", "дітище" якого, ТРЦ "Оазис", нині будується на станції "Героїв Дніпра". Однак, це викликало значні обурення деяких депутатів.

"Це – суттєво важливе питання, оболонці мають бути присутні при вирішенні цього питання. Як можна просто так, спонтанно його вносити до порядку денного? Це будівництво – дуже сумнівне: були скандали, намагалися зупиняти це будівництво, безліч незрозумілих речей відбувалося. Незрозумілий інвест-конкурс, який, до речі, теж закінчується і зараз він не поновлюється в інвестиційній комісії. Більше того, вони порушили умови інвест-конкурсу", – зазначив під час внесення даного питання до порядку денного депутат Київради Володимир Назаренко.

Популярні новини зараз
Молитися на індексацію не доведеться: українцям підказали, як збільшити пенсію Гороскоп на тиждень 18-24 березня для всіх знаків Зодіаку: легкий шлях Скорпіонів, відмова Тельців та труднощі Риб Не виїде закордон ніхто: у Міграційній службі закликали українців до перевірок Потрібно бути готовими: що буде з курсом долара до літа
Показати ще

Як підкреслив депутат Київради, під час будівництва даного ТРЦ у місцевих жителів виникали сутички з "тітушками", а зайнята площа, обговорювана у документах, без жодних дозволів була значно збільшена забудовником.

"Розглядати поновлення оренди для негідників "Елітон ЛТД" треба тільки в комплексі – з результатом конкурсу, який зараз розглядається в інвестиційній комісії, з вилученням громадської думки. Тим паче, якщо це стосується виходів з метрополітену, які мають бути у загальній доступності всього Києва, в комунальній власності, вільному проході. Можливо, взагалі, цю будівлю потрібно використовувати не як торговий центр, а для соціальних потреб киян", – підкреслив Володимир Назаренко.

До речі, невдовзі після початку будівництва на станції метро "Героїв Дніпра" був пошкоджений звід, а на платформі станції люди помітили велетенську тріщину.

Але тоді в "Київському метрополітені" запевнили, що тріщина стара і не загрожує масштабною аварією.

2 роки люди "у заручниках" хаосу

Що ж стосується думки громади, то більшість місцевих жителів виступала і виступає проти цієї забудови.

"Ще кілька років тому ми намагалися зібрати підписи серед мешканців Оболоні за те, щоб не розпочинали це велетенське і небезпечне будівництво. Але ж це ні на що не вплинуло. Навіщо нам взагалі тут непотрібен ще один торгівельний центр – у двох кроках звідси повно супермаркетів та ТРЦ! Краще б зробили фонтан та невеличку паркову зону", – скаржиться Олег Купріянов, мешканець Оболонського району.

З початком будівництва мешканцям доводиться миритися із масою недоліків.

"Два роки поспіль ми тільки страждаємо від цих робіт, весь цей час перебуваючи у заручниках хаосу. Вони одразу перекрили виходи із метро та кілька автомобільних смуг: в результаті – пішоходам доводиться робити цілий круг по кільцю, щоб потрапити на необхідну сторону, а машинам – об’їжджати по кілька кварталів, щоб потрапити до розташованого поруч двору", – обурюється мешканка Оболонського району Наталя Вальшук.

Незважаючи на те, що забудовник повідомляв про відкриття у грудні 2018 року, роботи все ще тривають.

Про подальший розвиток подій читайте на порталі Знай.ua.

Раніше Знай.ua повідомляв про права пасажирів Укрзалізниці, які ви не знали: як зробити поїздку комфортною та отримати безкоштовний квиток.

Також Знай.ua писав про те, що документалка про українських комунальників зірвала джекпот на міжнародному фестивалі.